Flormar Color Nail Enamel Serisi

Merhabalar,sürekli Flormar'ın online sitesini takipteyim.Çok güzel indirimler ve fırsatlar oluyor ve ben bunları sürekli değerlendiriyorum.Özellikle ojelerini çok beğeniyorum.Yeni bir seri çıkardığını görünce tüm renklerini sipariş ettim ve bir çoğunu denedim.


Renkleri bile birbirinden güzel :) Bu seri tek katta mükemmel renk vaad ediyor.Aslında hemen hemen hepsi çok iyi ama benim tek katta memnun olmadığım kırmızı ve sarı rengi var.Kırmızının sebebi tırnak çizgilerimi belli etmesi sarını sebebi ise tek katta sarı rengi vermemesiydi.Ayrıca keşke fırçaları biraz daha kalın olsaydı sürümü kolaylaştırırdı.Hızlı kurumuyor bu ojeler üzerine mutlaka top coat uygulamak gerekiyor.

Ben bir kaç rengi denedim tırnağımda :) 


Bu rengi 2 katta elde ettim.Ancak Tuğçe arkadaşım bu oje yüzünden tırnaklarının sapsarı olduğunu söyledi ben altına baz uyguladığım için bunu yaşamadım ama tedbir olarak bence siz de altına baz uygulayın.


Bu renk en sevdiklerimden oldu.Bana denizi hatırlatıyor hatta havuzu :) 


İşte kırmızının sıkıntısı tek kat ama tırnak izlerim belli 2. katı uyguladığımda bu izler görünmedi.

Genel olarak seriyi çok sevdim.Özellikle renkler gerçekten çok güzel.Üstelik fiyatı da gayet uygun 1.95 TL yolunuz düşerse gözatın bence :) 




Yorumlar

  1. dün baktım ama watsons da göremedim henüz gelmemiş sanırım.renkler şahane tam yaza uygun güle güle kullan canım ;)

    YanıtlaSil
  2. Evet Watsons'ta yok bende online sipariş ettin hatta online olarak daha uygun fiyatlı sanırım :) Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder