Holika Holika Baby Silky Foot Mask Sheet

Merhabalar,geçenlerde yaptığım Holika Holika alışverişinden bahsetmiştim.Alışverişin detayları için tık tık.Geçen süre zarfında ürünleri kullandım ve artık yorum sahibiyim bir çoğu hakkında, tek tek incelemeyi düşünüyorum ilk ürünümüz Ayak Maskesi..

Holika Holika Baby Silky Foot Mask Sheet

Ambalajı harika :) Bu ürün ayaklarınızın nemli ve temiz olmasını sağlayan bir maske yani çok büyük beklenti içine girmeyin :) 
Kullanımı ise çok kolay içerisinden 2 tane ayak maskesi çıkıyor poşet şeklinde ancak bunlar birleşik bağlantı yerlerinden kolayca bölebiliyorsunuz.Sonrasında temiz yıkanmış kurulanmış ayağınıza giyiyorsunuz.Maskeyi giydikten sonra ayaklarınıza masaj yaparak yediriyorsunuz.15 20 dakika sonra çıkartıp kalan kremi ayaklarınıza yediriyorsunuz.
Bence bu ürünü pedikürden sonra kullanmak çok daha mantıklı.Zaten yıkanmış ölü derilerinden arınmış ayaklarınızı bir tık daha rahatlatmak hiç fena olmaz.
Ayaklara gerçekten harika nem veriyor ve yumuşatıyor.Ancak ayağınızda nasır,aşırı sertlik falan varsa mucizeler beklemeyin bu ürün sadece nem verip yumuşatıyor aşırı sert bölgelere etki edeceğini sanmıyorum.
Tam anlamıyla kokladığınızda aklınıza bebek gelecek bir kokusu var.Pudralı bebek kokusu :) 
Ancak dediğim gibi bu ürünü nem vermesi ve yumuşatması için kullanabilirsiniz ben bunu evdeki ayak kremlerimle de sağlıyorum yani bana çok gerekli bir ürün gibi gelmedi.
Fiyatı da 12 TL civarı sanırım yaptığım alışverişte çok çok sevmediğim tek ürün bu oldu.

Holika Holika ürünlerini incelemeye devam ediyorum devamı için lütfen takipte kalın :) 

Yorumlar