Hakkımda Bilmediğiniz 11 Şey

Merhabalar,İnstagramda başlatılan 'Hakkımda bilmediğiniz 11 Şey' etkinliğinde etiketlendim.Beni 3 kişi etiketlemiş öncelikle onlara teşekkür ederim.3 kişiden biri sevgili makyajdefterimm,2.si kukiilemakeup ve sonuncusu suslukokona :) Ancak şu an soru yayınlamış olan sadece suslukokona olduğu için ben onun sorularına cevap vereceğim :) 

Öncelikle etkinlikten biraz bahsedeyim,Davet edilen kişiler 11 tane soruya kendi cevaplarını veriyor ve İnstagramda bu etkinliğe 15  bloggerı davet ediyorlar. 

'projedeki amaç 'link build-up' olarak geçiyor bu tür yazılara konulan blog linkleri sayesinde google arama motorunda yüksekmenizi sağlıyor
 format nedir? : yazısını yayınlayıp sizi bu davet eden kişiyi mutlaka blog yazısına linkini dahil etmelisiniz (yani benim) bende sizi blogumda yazdığım yazıya linkinizi dahil edicem kimse karşılıksız birşey yapmamış olucak
 kimler katılabilir : gerçekten blogger olan ve bu yazıyı 3 gün içinde etkinliğe yazacak kişiler
 faydası: blogunuza gelen dışarıdan linkler sayesinde google arama motorunda blogunuz dahada yukarı taşınır 15 kişi davet ederseniz 15 kaynakta blogunuzun linklenme söz konusudur'(bu kısım Makyaj Defterinden alıntıdır.Daha iyi açıklanamazdı :) 

Bende 15 kişiyi etiketleyeceğim lütfen isimlerinizi kontrol edin ve altına yorum bırakın,şimdiden teşekkürler :) 


1. En sevmediğin özelliğin / özelliklerin ?
En sevmediğim özelliklerim,inatçı olmam,bazen gereksiz konuşmam ve sorumsuzluk yapmam.

2. Takıntıların var mı ? Varsa neler ?
Tabiki kimde yok ki :) Son yıllarda aldığım fazla kilolar sebebiyle kilo takıntım var.İnanılmaz boyutta bu konuda zaman zaman kendimi cezalandırırım.

3. Yaptığın en çılgınca şey ?
Hayatımda bir çok çılgınlık yaptım.Motor kullanmayı bilmeden çılgın virajlarda kullanıp korkunç bir kaza yapmam ve ufacık hasarla kurtulmam sanırım en çılgını :) Hala bir çok kişi bilmez :) 

4. Sürekli anlatamadığın ama hep anlatmak istediğin bir başarın var mı ?
Bir zamanlar imkansızı başarıp,4 ayda 25 kilo verip 2 yıl kadar kilomu korumuştum.Ama sonra ne olduysa eski inancımı kazanamadım.Yani isterseniz kesinlikle oluyor sadece istemeyi bilmiyoruz,ya da sadece istiyoruz ama icraat olmuyor.

5. Moralin bozukken kendini şenlendirmek için yaptığın bir şey var mı ?
Kozmetik ürünlerimin olduğu dolapları kurcalarım.Rujları tekrar denerim,allıklara bakarım,ojelerimi sayarım (700 ün üstünde hala net rakama ulaşamadım :) 

6. ''Bugün gelse dünyayı yakar, onunla kaçar giderim.'' dediğin bir ünlü var mı ? ( Türk / Yabancı farketmez. )
Kesinlikle yok.Aradığım,arayacağım bütün özelliklere sahip gönlümün ünlüsüyle evliyim zaten..

7. Sana şans getirdiğini düşündüğün bir şey var mı ? ( Obje, hareket, kişi vs. her şey olabilir. )
Tırnaklarım uzun olduğu zaman kendimi daha şanslı hissediyorum..

8. Hayalindeki meslek ve nedeni ?
Psikolog olmak isterdim hep.Nedeni Berna Laçin'in bir dizide Psikolog olmasıydı ve ben çok uzun zaman kafaya takmıştım.Ama ne yazık ki Anadolu Üniversitesi Aöf Türk Dili Ve Edebiyatı okuyorum son sınıftayım.Kim bilir belki bu okul bittiğinde şansımı denerim.Bence okumanın yaşı yok bunu bana çok sevdiğim bir ablam öğretti.

9. Evde tek başına kaldığında yaptığın ama kimseye söylemediğin şey ne ?
Kozmetik ürünlerimi kurcalıyorum.Takıntı yaptığım farklı bir konu daha :) Canım sıkıldığında evde tek olduğumda genelde kozmetik ürünlerimi kurcalıyorum :)

10. En sevdiğin film/ler ?
Lucy,Akıl oyunları,Titanik,Korku Seansı

11. Kendine hangi sorunun sorulmasını isterdin ve cevabın ne olurdu ?

En sevdiğin Diziler ?

Supernatural,House M.D.,İzombi,Game Of Thrones,Constantine,Grimm

Evet benim cevaplarım bunlardı.Şimdi sizler için 11 Soru hazırlıyorum?

  • Hayatta elde ettiğiniz en büyük başarı nedir?
  • En çok alışveriş yaptığınız kozmetik mağazası nedir?
  • Başka bir hayata sahip olmak isteseydiniz nasıl bir hayat tercih ederdiniz?
  • En büyük pişmanlığınız ?
  • Blog isminizi nasıl buldunuz ?
  • Şu anda hayal ettiğiniz nelere sahipsiniz ?
  • Zaman makinesini keşfetseniz gitmek istediğiniz tarih ve değiştirmek istediğiniz ne olurdu ?
  • En sevdiğiniz renk ve nedeni ?
  • Sık kullandığınız 3 Parfüm ?
  • 10 sene sonra kendinizi nerede ve nasıl bir hayata sahip görüyorsunuz ?
  • En sevdiğiniz 5 cilt bakım ürünü nedir ?


Benim Davetlilerim ?


Evet kızlar,sizleri bekliyorum :) 









Yorumlar

  1. canım bu tagi bir kaç gün önce yapmış hatta seni de etiketlemiştim :)

    YanıtlaSil
  2. Oysa yazılarını çok iyi takip ediyorum nasıl gözümden kaçmış kusura bakma ya :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder