Yesimdedi Saç Bakım Maskesi (Yağlı Saçları Normal Saça Döndürelim)

Merhabalar,geçenlerde instagram adresimden paylaşımını yapmıştım.Kendimce bir saç bakım maskesi yaptım saçlarıma iyi geldiğini düşündüğüm yağları karıştırdım ve bir bakım maskesi elde ettim veee şimdi yorumlarıma gelelim :)


Maskemin içinde Çam Terebentin Yağı,Üzüm Çekirdeği Yağı ve Sıvı Keratin var.Ölçülü yapmadım ama illa ölçü derseniz 15 ml olabilir :) 
Sıvı Keratini aktarlarda bulabilirsiniz.
Hatta aşağıdaki video da nasıl yaptığımı izleyebilirsiniz.
Evet yukarıda bahsettiğim gibi 1 hafta boyunca kullandım ve gördüğüm etkiler muhteşemdi.
İlk olarak çam terebentin yağı sayesinde saç diplerimde inanılmaz ferahlama hissettim.Ve sanki o kabaran saçlarım gitti yerine daha sakin saçlar geldi.Ben bunun nem sayesinde olduğunu düşünüyorum.Hatta saçımdaki fazla yağ tamamen yok oldu normale döndü.
Üzüm çekirdeği yağı sayesinde saçlarımdaki dökülme durdu.Daha nemli saç uçlarım vardı.
Ve sanırım Keratin sayesinde de hem daha parlak hem de daha güçlü saçlara sahiptim.

Bir saç maskesinden olan bütün beklentimi karşıladı.Herhangi bir yerde okuyup yaptığım bir proje değil tamamen kendi fikrim.Saçıma iyi gelen yağları bir kutuda birleştirdim.
Ama ben şöyle bir hata yaptığımı düşünüyorum bu maske 1 hafta boyunca sürekli kullanılması gerek bir maske değil.Bence 2 hafta bir uygulansa daha iyi bir sonuç alınır.
Nasıl kullanılır?
Ben duş öncesi diplerden başlayarak saçlarıma uyguladım ve yarım saat kadar beklettim.
Peki bu maskeyi kimler kullanabilir?
Yağlı saçlara sahip olanlar kullanabilir bence..Yağlı saçlardan sıkıldıysanız bu maske ile normal saça döndürebilirsiniz saçlarınızı.Ben kullanırken şunu fark ettim normalde 1 günde yağlanan saçlarım 3 gün sonra yağlanmaya başladı..Ama dediğim gibi sürekli kullanmak mantıklı değil saçın kendi yağına da ihtiyacı var.

Yeni deneyimlerle karşınızda olacağım.Bu aralar doğal bakım ürünlerine taktım sürekli inceliyorum yeni projelerle sizlerle olabilirim takipte kalın..


Yorumlar