Mediwell Dudak Bakım Kremi

Merhabalar,beni takip edenler bilirler geçenlerde Mediwell den güzel bir paket aldım.Öncelikle hiç bir masraftan kaçınmayıp adıma bir mektup dahi gönderen bu ilgili firmaya teşekkür ederim.
Şanlı ilaç kimdir gelin sitelerinden alıntı yaparak onları tanıyalım :)

Şanlı İlaç, 1948 yılında " ŞANLI LABORATUARI" ismi ile Eczacı Seyit D. ŞANLI ve Dr. Mustafa S. ŞANLI tarafından İzmir'de kurulmuştur. 1951 yılında Kollektif Şirket, 1981 yılında Anonim Şirket'e dönüşerek " ŞANLI İLAÇ SANAYİ A.Ş. " ünvanını almıştır. Süre gelen bu zaman içerisinde Analjezik, Antibiotik, Antiromatizmal, Glukokortikoid, Vitamin Kombinasyonları, Antidiareik, Antihiperürisemik gibi ilaçlarla faaliyetini sürdürmüştür. 

2001 yılı sonunda sektördeki gelişmeler, piyasa şartları ve belirsizliklerle birlikte esas iddialı olduğu plaster grubuna ağırlık vermek amacıyla ilaç üretimini askıya almış ve 1966 yılından beri piyasada lider konumundaki yakı ve plaster grubuna ağırlık vermiştir. 2006 yılında üretim faaliyetlerini artırmak amacıyla Çiğli Atatürk Organize Sanayi'ndeki 5.021 m2 açık alan üstünde kurulu yeni fabrikasına taşınmıştır.
2015 yılı itibariyle “Mediwell” markası ile kozmetik sektörüne giriş yapan Şanlı İlaç, bu yeni kulvarda da kalite ve müşteri memnuniyetini hedef alarak emin adımlarla ilerliyor. 
9 bölge müdürlüğünden oluşan satış ve pazarlama departmanımız tüm ecza depolarına ve kadrosunda bulunan tıbbi satış temsilcileri ile eczanelere hizmet sağlamaktadır. 



Bu minnoşların kokusu harika :) Hem bitkisel içerikli olup hemde bu derece güzel kokması büyük başarı.4 çeşit olan bu ürünler Tutti Fruttili,Çilekli,Kavunlu ve Muzlu kokuları o kadar gerçek ki yemek isteyebilirsiniz.
Yapılarına gelince vazelin gibi hatta daha yumuşak yapıları var.Vazelin gibi görüntüleri var ama dudağa değince eriyip dudakla bütünleşiyorlar.
Nemlendirmeleri ise yaklaşık 2 3 saat sürüyor.Bence özellikle gece kullanımına çok uygun.Hem renksiz yastığa bulaşmaz hem de çok iyi bakım sağlayıp anında emildiği için sizi rahatsız etmeyecektir.Sabah yumuşacık dudaklarla uyanırsınız.


Bu tarz hafif bir kremin dudağıma bu kadar güzel bakım yapacağını düşünmemiştim.Özellikle ben sürekli dudaklarını ısıran biriyim ve çok su içtiğim için dudaklarımda kremler asla durmaz.Ama bu krem su içsem dahi belli bir süre beni terk etmedi hem de varolan diş izlerimin iyileşmesine yardım etti.
Dudağınız kalıp gibi kaplayan kremler gibi değil kesinlikle.
Firmanın takdir ettiğim bir yönü daha var o da katalog göndermiş olmaları..Bir çok firmaya bu konuda kızıyorum siz denememiz için firmanıza ait 1 çeşit ürün gönderiyorsunuz ama ben farklı bir ürününüz daha var mı diye saatlerce sitelerini kurcalıyorum.Ancak Şanlı İlaç bu konuda süper katalogları sayesinde diğer ürünlerini de inceledim.Evet bu minnoşlar biterse mutlaka alırım tekrar ama diğer ürünleri de aklımda olur.Çünkü ben hap,iğne kullanmayı pek sevmem ateş düşürücü soğutucu bantları falan hep ilgimi çeken ürünler ihtiyaç duyarsam tercih ederim..
Bu arada bu minnoşları sadece eczanelerde bulabilirsiniz fiyatları ise 3.5 TL.
Sanırım tek sıkıntıları minik kavanozda olmaları yani sürümü biraz sıkıntı olabilir ama bu güzel kokulara ve bakıma değer :) 

Umarım kozmetik adına farklı ürünlerde çıkarırlar bu konuda başarılı olacağına emin olduğum bir firma oldular..





Yorumlar

  1. Çok güzeller, sadece ambalaj için bile alınabilirler :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle ambalajları harika :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder