John Frieda Sheer Blonde Go Blonde Serisi

Merhabalar,sarı saçlar uğruna denemediğim saç bakım ürünü kalmadı piyasada :) Hem saçımı yıpratıyor hemde çok seviyorum sarı saçlarıı ..Sarıyı seven dikeninine katlanır modundayım tam anlamıyla..Neyse yine sarı saçlara özel bir şampuan,saç kremi ve açıcı spreyi denedim bakalım beğenmiş miyim ?


Şampuan ve Saç kremini düzenli olarak 2 aydır kullanıyorum,şu an saç kremi bitti.Şampuan ve saç kremi saçınıza ışıltı vermeyi ve biraz da saç renginizi açmayı vaad ediyor.Ancak ben sarı saçlar için olan şampuandan daha fazla nem vermesini beklerdim.Zaten saçımız sarı ve muhtemelen yıpranmış hem saç uçlarını beslemeli hem de nem vermeliydi.Ancak nem konusunda eksik buldum John Frieda'nın şampuanını..
Saç kremi başarılıydı saçlarımın yumuşacık olmasını sağladı :) Ve ikisi bir arada saçlarıma muhteşem bir ışıltı kattılar..
Ya yabancı bloggerlar tarafından anlata anlata bitirilemeyen saç açıcı spreyi nasıl ?
Geçenlerde bahsettiğim gibi bu mu sunkiss mi deseler kesinlikle sunkiss derim.Çünkü bu ürün çok daha yavaş açtı saç rengimi..Ayrıca sunkiss e göre biraz daha saça zarar verdiğini düşünüyorum..
Yani fiyat performans da göz önüne alındığında bence sunkiss çok daha başarılı..
Bu ürünü ben saç kurutma makinesiyle denedim ve dediğim gibi çok yavaş açılma sağladı..Şimdilerde yine tatilde bunu deneyeceğim ve güneş altında etkisi nasıl gözlemleyeceğim.Ancak kesinlikle sunkiss kadar umutlu değilim..
Özetleyecek olursak,ben saç açıcı spreyi sunkiss le karşılaştırma yaptıktan sonra pek sevmedim.Şampuan nem desteği sağlamadı sınıfta kaldı.Saç kremi tekrar alınabilir ama eminim muadili bulunabilir..
Yani genel olarak ben bu seriyi çok da başarılı bulmadım.

Yorumlar