#16bloggerla2016 Blogger Etkinliği Bölüm 1

Merhabalar, muhtemelen 6 7 bölüm sürecek bir yazının ilk bölümündeyiz. O kadar dolu dolu o kadar güzeldi ki yazmaya doyamayacağım sanırım. Neyse bir yerden başlamak lazım değil mi ? 

Aslında dün yazmaya  başlayacaktım ama yanlışlıkla elektriğimiz kesilince gün boyu dışarıda sinemada geçirdik zamanımızı malum 3. kattayız ve Sibirya'dan farksız oluyor elektrik olmayınca ev, mecbur attık kendimizi dışarıya. Neyse gelelim etkinliğimize :) 

İkisi de birbirinden çok sevdiğim Nesli  ve Ngirazlı 2 tatlı bloggerın etkinliği yüzünden heyecan ölecektim ben bile uykusuz geceler geçirdiysem onlar neler yaptı tahmin edemiyorum. 


Vee herşey bu minnak yönlendirmelerle başladı. 


Otelimiz JW Marriott Ankara ydı. Ve Magnesia 1'in yolunu tuttum. Yönlendirmeler öyle güzeldi ki kimseye sormadan hemen buldum.


Evet o arkada fotoğraflamaya çalışan masum blogger benim :) Ama ne yapayım masalar muhteşemdi. Bu muhteşem payetli runner pinkdeco dan, sayfalarına gözattım muhteşem şeyler var :) 


Sayfalarını incelediğimde birbirinden güzel şeylere hayran kalıp, hepsini hepsini alasım gelen mumun altındaki kütükler ise jadeselection dan :) Özellikle ağaç mumluklarına bayıldım.. 


Heyecandan çok bir şey yiyemeden evden çıktım ve balikcioglugaleta sıyla resmen karnımı doyurmuş olabilirim :) 


Yıldız desenli peçete tresotasarim ve sitelerinde birbirinden güzel çeşitleri de var.


Aaa bu arada ilk defa Buğday çimi suyunu denedim, farklı bir lezzet ancak faydalarını aynen sitesinde yazdığı gibi iletiyorum.
FRESHOT buğday çimi suyu; vücudun ihtiyaç duyduğu 20 çeşit vitamin, mineral, antioksidan ve 21 çeşit değerli amino asiti vücudun tanıdığı doğal formlarda, uygun oran ve miktarlarda içeriyor. 
Bunların yanı sıra; Brokoliden 7 kat fazla klorofil içeren FRESHOT;
  • Karaciğer yağları dahil tüm yağların vücutta işlenmesini ve yakılmasını sağlayan besin öğelerini içeriyor (Krom, B6 vitamini, Kolin, Arginin, Kreatin, Metionin).
  • Kandaki hemoglobin miktarını arttırıyor, insan vücudunu daha oksijenize ve alkalize ediyor.
  • Bağışıklık, kan dolaşım, sindirim ve boşaltım sistemlerini düzenliyor.
  • Sinir sistemini ve zihinsel faaliyetleri düzenliyor.
  • Kan yapımı için gerekli besin öğelerini sağlıyor. (Klorofil, Demir, Magnezyum, Folik Asit, Vitamin B1, B2 ve B12).
  • Vücudun ilaç kalıntıları ve toksinlerden arındırılmasını sağlıyor. (Selenyum ve Klorofil sayesinde)
  • Vücut ortamı antibakteriyel hale geliyor. (Klorofil sayesinde)
  • Cilt, saç ve tırnak sağlığı için gerekli tüm besin öğelerini içeriyor. (E, B3, B9 vitaminleri, Çinko, Magnezyum, Manganez)
  • Düşük kalorili diyet uygulamalarında veya çeşitli nedenlerle vücutta oluşan vitamin, mineral ve amino asit eksikliklerini kapatmaya yardımcı oluyor.
  • Kas kütlesi yapımı için gerekli tüm amino asitleri ve mineralleri sağlıyor. (Krom, BCAA, EAA)
  • Hamilelik sonrası gerekli olan tüm vitamin, mineral ve amino asitleri içeriyor. (Folik asit, Kalsiyum, Demir, Magnezyum, Çinko, Fosfor, B grubu vitaminleri, A vitamini vb.)
  • Vücudun vitamin, mineral, amino asit eksiklerini kapatarak (özellikle yaşlılarda) dinçlik sağlıyor. Yorgunluk hissini gideriyor.
  • Çocukların fiziksel ve zihinsel gelişimlerini destekleyen tüm besin öğelerini sağlıyor. 
Sipariş için freshot


Ayrıca etkinlik boyunca tugbakuruyemis in lokum ve kuruyemişlerini atıştırdık, çook lezzetliydi :) 


Ayrıca etkinliğimizde yaşam ve para koçu Pelin Narin Tekinsoy bizimleydi. Paraya yüklediğimiz anlamlardan ve yaşam için gerekliliklerinden bahsettiğimiz eğlenceli bir söyleşi gerçekleştirdik. Çekilişle 2 arkadaşımız kitabını kazandı hemde kendisi tarafından imzalı kitabı :) En yakın zamanda kitabını alıp, okumalı 2016 bize bol bol para getirsin değil mi ? 
pelinnarin'in sitesi ve soru sorabileceğiniz İnstagram adresi pelinnarint


Sonrasında ralila firması bizimleydi. Masalarımıza dağıtılan Siyah üzüm suyu ve Siyah üzüm çekirdeği ekstratını denedik. Yukarıdaki fotoğraftada sevgili anilissima ile deneme yapılıyor. Siyah üzüm çekirdeği ekstratını elimizin üstüne uyguladık ve 5 dakika bekledik. Sonuç gerçekten muhteşemdi. Yumuşacıktı ve sanki rengi de açılmıştı elimin :) 
Ayrıca ürünlerinin fermente olması gönlümü fethetti. Tamamen organik düşünsenize güneş ile pişen mis gibi ürünler.  www.ralila.com.tr sayfalarından ürünleri inceleyebilirsiniz.


 Ankamall Mac ekibi bizi yalnız bırakmadı, Mağaza müdürü okanser ,


Make up Artist emreturhal ,



Veee Mac Girl pinarmac harika bir etkinlik gerçekleşti. Mac ilk defa böyle bir etkinliğe imza attı ve bence mükemmeldi. 
Emre Turhal Smokey eyes makyajı hakkında bilgi vererek, sevgili arkadaşımız Büşra modelimiz oldu :) 



Kendilerine bir daha teşekkür ederim, kesinlikle harikaydı.





Vee sıra oteliminizin bizler için hazırladığı açık büfede.. Benim surat ifadem minnak hamburgerlerin muhteşem görüntüsüne kapılıp yaramazlık hakkımı sadece hamburgerle doldurmak.. Yine hakim olamadım kendime tabağımda sadece minnak bir hamburger bakışı bu :/ 
 Hepsi birbirinden lezzetliydi, tatlılar enfes görünüyordu ama ben yemedim :) Yiyenleri kendim yer gibi büyük bir zevkle izledim :) 


Ay bir bankacı duruşu yapalım dedik oldu mu ki :) 


Bir şeyler dönüyor orada ama ne :) 



Fotoğrafçılar fotoğrafçıyı çekerse... Birbirinden güzel bu karelerin sahibi moonmarkworks dan Aylin Hanım, emeğinize sağlık.. Tüm fotoğraflar birbirinden güzel, hepsini paylaşmak adına bölüm bölüm yazmak zorunda kalacağım valla süpersiniz.

Eveet bu kadar fotoğraf ile son veriyorum bugünkü yazıma :) Hıh merak edin işte :) Şaka bir yana çok güzel bir etkinlikte tanışmak istediğim bir sürü blogger oradaydı ve herkes çok samimi ve sıcaktı. Bir kere daha emeği geçen herkese, tüm sponsorlara teşekkür ediyorum. Bence bu etkinliğe katılmak bir ayrıcalıktı. Ve bana bu ayrıcalığı yaşatan sevgili Neslihan ve Nazlı'ya da tekrar teşekkür ederim. 

Katılımcılar ise ;

Yazının devamı gelecek,lütfen takipte kalın :) 















Yorumlar

  1. Canımmmm iyiki geldin valla neşemize neşe kattın Harika bir anımız oldu.

    YanıtlaSil
  2. Ben davetin için teşekkür ederim :) Müthiş bir gün geçirdim sayenizde muhteşemsiniz :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş hakikaten bayıldım. Tüm ekibe ellerine sağlık diyebilirim ancak. Keşke blogger veya vlogger kullanicilari değil de okuyucu yada takipçilerin de etkinlik te yer alabilse idi. Olsun umarım bu ve bunun gibi etkinlikler devam eder. Tabii inşallah. Şimdiden tüm blogger ve vlogger olan herkese yeni yılda herşey gönlünüzce olsun yeni yılınız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  4. Tanıştığımıza çok memnu oldum canım, harika bir etkinlikti, tekrar görüşmek dileğiyle...

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil

Yorum Gönder