CYRENE SEARENE LIFTING AND FIRMING FACIAL TONIC

Merhabalar, bir süredir aynı toniği kullanıyorum ve o kadar bereketli ki sanırım 5 6 ay daha kullanırım. Spreyli şişesi sayesinde fazla kullanımı engelleyen Cyrene'in toniği tabiki :) 


Dediğim gibi spreyli şişe zaten gönlümü fethetti. Fazla kullanımı engelleyip yeterli miktarı kullanmanızı sağlıyor.

İçerisinde yosun özleri bulunan bu toniğin sıkılaştırma özelliği düzenli kullanımda çok ön plana çıkıyor. Gözle görülür şekilde sıkılaşma yaşıyor cildiniz. Ayrıca cilde verdiği ışıltı paha biçilmez. Ekstra herhangi bir şey kullanmadan sadece cilt bakımımda toniği kullanarak denedim bir süre ve ışıltının sahibi tonik olduğunu fark ettim.

Ayrıca kocaman gözenekleriniz varsa bu ürün size göre gerçekten de gözenekleri sıkılaştırıp, küçültüyor.


Ben ürünü sabah akşam boynumda dahil tüm yüzüme uyguluyorum. Ardından diğer cilt bakım rutinlerimi uyguluyorum. Şunu belirtmek istiyorum, ürünü aldığınızda şaşırmayın kötü bir kokusu var. Ama Cyrene markası özenli çalışmalar yapan bir firma yani bozuk olma gibi bir ihtimali yok. Ürünün kokusu böyle, özellikle cilt bakım ürünlerinde parfüm kullanmayanların gönlünü alacak bir ürün bu yönde. Şöyle düşünebilirsiniz, doğal ürünler her zaman kötü kokar, içeriğinin temizliği arttıkça kokusu kötüleşiyor bence. Ama merak etmeyin kokusu bizi öldürmez önemli olan başarısıdır.Ve inanın kullandığınızda farkı anlayacaksınız.

Ürün tüm cilt tiplerine uygun, ben karmadan yağlıya dönüğüm ama son zamanlarda kuruma yaşıyorum kış aylarından dolayı ürün cildimde herhangi bir reaksiyona sebep olmadı. Tam tersi güzelleştirdiğini düşünüyorum.

Belirtmeden geçemeyeceğim firma zaten Vegan bir firma içerikler temiz ve gönül rahatlığıyla kullanabiliriz :) 

Ürünün fiyatı ise 54 TL :) 

Yorumlar

Yorum Gönder