The Body Shop Online Shop Açılmış :)

Merhabalar, The Body Shop resmen kalbimi okumuş. Sürekli sitesine girip ürünleri incelerdim bir baktım bugün mail adresimde Body Shop'ta indirim olduğu yazan bir mail.. Hemen okudum ve gördüm ki online shop açılmış. Yeni mi açıldı yoksa daha önce var mıydı bilmiyorum ama ben yeni fark ettim.Çok da sevindim, sitesini incelerken keşke online satışları olsa derdim ve yapmışlar süper olmuş.

Çünkü şu soğuk kış günlerinde evden çıkmak istemiyor insan :) Malum dizimin sıkıntısı yüzünden işten de çıktım eve de alışınca insan çıkmak istemiyor dışarıya hayır sıcak olsa neyse çok soğuk dışarısı :( 

Neyse sitedeki indirimden bir şeyler almayı planlıyorum ama kararım henüz kesin değil sizinle birlikte indirimi incelemek ve hem de haftasonuna özel indirimi paylaşmak istedim.


6 Aralık'a kadar Tüm hediye setlerinde %40 indirim vaaaarrrr :) Kesinlikle harika bir haber bu, ben çok severim setleri.. Genelde indirimlerde setlerde indirim olmaz ama bu seferki sadece setlere özel çok sevdim.


Geçen sene Glazed Apple setini almıştım. Ama böyle yeşil değildi metal renkteydi. Malum benim mutfakta bir kırmızı aşkım var , ben kırmızı ojeyle kırmızıya boyamıştım ve hala mutfağımda aksesuar gibi durur :) Ama geçen sene 115 TL civarıydı bu sene bu indirim gerçekten çok iyi bence.

Bu setin içerinde; duş jeli, simli losyon, body butter ve vücut peelingi var :) 
 71.90 TL ye bunlara sahip olmak çok iyi ama benim gözüm elma görünümlü metal ambalajlarında :) 


Yine bir hediye alternatifi olarak buna göz atabilirsiniz. Bence sevgiliye alınacak en mantıklı hediye hemde indirimli almış olacaksınız, kesinlikle kaçırmayın :) 


Bu da minnak bir set. Parfüm  Eau de Toilette 50ml ve 10 ml ayrıca da vücut losyonu var içerisinde :) Yine bir hediye olarak gayet başarılı bir set.


Şimdi kafamda acaba kargolamaları hızlı mı vs tarzı sorular var. Eğer alışveriş yaparsam bu sorular da aydınlanmış olacak. 

Yılbaşı yaklaşırken hediye seçimleri hakkında bir kaç yazı daha yayınlayacağım. Şimdilik hoşçakalın, umarım fikir edinmenize sebep olmuşumdur :) 




Yorumlar