Absolute Exfoliating Foot Mask

Merhabalar, Gratis'te çalıştığım dönemde bol bol sorulan, ama daha önce hiç görmediğim bir ayak maskesini Akçay'a gittiğimiz sırada Gratis'e uğradığımda mağaza da görünce aldım hemen. Aslında şimdi pişmanım keşke bir kaç tane daha alsaydım.

Bildiğimiz ayak maskeleri napar ? Ayaklarımızı geçici olarak yumuşatır ve güzel bir esneklik sağlar di mi ? Yani ayak maskesi diyince akla bunlar gelir genelde ama bu maske onlardan farklı gelin farkını anlatayım size ? 


İçeriği mis gibi, Papaya, limon, Elma, portakal ve sarı papatya nın yenileyici özelliği kullanılıyor.

İçerisinden 1 çift devasal plastik çorap çıkıyor ama baya sert bir plastik. Ucunu keserek giyiyorsunuz ve yaklaşık 60-90 dakika ayağınız içinde duruyor. Baya ıslak bir yapısı var ayağınız üşüyebiliyor bile... Ben film izlerken giydim film bittikten sonra çıkarttım. Ve güzelce ayaklarımı yıkadım.

Maske isim olarak da zaten Soyucu Ayak Maskesi olarak geçiyor. Ama çorabı çıkarınca aa tamam hemen soyulmaya başlıyor diye düşünmeyin sakın. Yıkayıp ayaklarınızı günlük hayatınıza dönüyorsunuz. Vee 3 ile 7 gün içerisinde ayaklarınız soyulmaya başlıyor. Evet yanlış okumadınız bildiğiniz ayaklarınız soyuluyor. 

Bekleme kısmında ayağınızda güneşten yanmışcasına gerginlik hissediyorsunuz sanki deriniz geriliyor gibi ama tek farkı can yakıcı değil. Bildiğiniz yazın güneşten kavrulunca bir kaç gün sonra soyulmaya başladığınız gibi soyuluyor deriniz. Aslında üstünde soymayın veya ponza taşıyla ovmayın diyor ama insan dayanamıyor. 

Neyse altından çıkan deri bildiğiniz pembe yumuşak bir deri :) Ama atıyor aşırı sert  ve topuk çatlakları derin olan bir ayakta nasıl tepki verir bilmiyorum. Yani onlar üstünde yeterli bir sonuç alınır mı tam tahmin edemiyorum. 

Ama benim ayaklarım çok sert olmayan, zaman zaman Scholl ile temizlediğim, zaman zaman ayak maskesi yaptığım için genelde yumuşaktı. Ancak artık daha da yumuşak resmen ulaşamadığım minik ölü derilerden tamamen kurtuldum. İşin ilginç kısmı ayaklarım resmen deri değiştirdi yani o derece etkili bir ürün ama ayak tırnaklarıma hiç zarar vermedi. 

Kısacası gerçekten de ayaklarımı soydu, ölü deriden arındırdı ve tırnaklarıma hiç bir zarar vermedi. Ancak tek sıkıntısı üzerinde hangi zaman aralıklarıyla kullanacağından bahsedilmemiş. O kafamda soru işareti şu aralar... 

Ama ne olursa olsun ürün artık en en en favorim olmuş durumda.. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 19 TL ydi. Şimdilik hoşçakalın :) 


Yorumlar