Gratis'in Yeni Yıl Hediyeleri

Merhabalar, bir iki gündür uykusuzluk çekiyorum. Sebebi nedir bilmiyorum sanırım atlamadığım nezle nefes almamı zorlaştırıyor. Bol ıhlamur, ekinazya ve kış çaylı günler geçirsem de henüz toparlamış sayılmam. Neyse hastalığım ile çok yordum sizi. 
Aslında bugün çok güzel bir gün, evet Ankara'da güneş yok ama Gratis'in güzel hediyeleri ile evime güneş doğdu :) 


Bu güzellikler ilk paketten çıkanlar :) Body Fantasies Vücut spreyi, harika bir kokusu var. Kapağını açmanız yeterli :) 
Gosh markasına ait 008 mat ruj.. Gosh markası özellikle bitkisel içeriğe sahip olduğu için çok çok sevdiğim bir marka. Ayrıca Mineral pudrasını ve 162 nolu rujunu çok severek kullanıyorum. Bu muhteşem renkli ruju da en yakın zamanda deneyimleyeceğim. 
Wet n Wild oje, tam benlik bir rengi var. 
The Balm California Paleti, renkleri muhteşem bence tam olarak tatile götürmelik bir palet :) 


Bu da 2. paketten çıkanlar.. Kalbim temiz dün akşam diş fırçamı değiştirme zamanı geldiğini düşünüyordum. Ve diş fırçası markasında asla vazgeçmediğim Oral B'nin gelmesi de çok büyük süpriz oldu. İpana'nın 3DWhite Luxe serisini de denemek için sabırsızlanıyorum. Özellikle eşimle birlikte kullanacağız çifte yorum olsun diye :) Ürün hakkındaki yazılarımı Gratis'in sitesi guzelbakkendine.com da bulabilirsiniz. 

Gratis'e bu güzel ürünler için teşekkür ederim. En yakın zamanda hepsini deneyimleyip,yorumlayacağım :) Şimdilik hoşçakalın, sağlıklı kalın :) 


Yorumlar