Son Zamanlarda Favorilerim

Merhabalar, son zamanlarda fark ettim ki favoriler yazısı yazmamışım. Bende son zamanlarda sık kullandığım ürünlerden bahsedeyim sizlere dedim :) Ben böyle toplu inceleme yazılarını genelde çok severek okuyorum umarım sizde bu yazıyı severek okursunuz. 


Yves Rocher Cleansing Milk, havaların soğumasıyla ben yine temizleme sütlerine döndüm. Farklı temizleyiciler kullansam da ekstra olarak mutlaka Yves Rocher'in temizleme sütünü de ekliyorum rutinime.. Amacım hem temizlemek hemde cildimin nem kaybetmesini engellemek. Yaz aylarında kullandığımda rahatsızlık veriyor ama kış aylarında seve seve kullanıyorum.Zaten yarılanmış durumda en fazla 1 aya bitecektir..

Cyrene Lifting& Firming Facial Tonic, berbat kokusuna rağmen temizlik ardından mutlaka kullanıyorum. Cildime güzel bir ışıltı veriyor kokusuna da mecbur katlanılıyor. 

Splat Diş Macunu, son katıldığım etkinlikte sponsorlarımızdandı. Düzenli kullanımda gerçekten dişlerde beyazlık sağlayan ve bitkisel içeriğiyle gönlümü fetheden bir ürün oldu. Azıcık bir miktar bile yeterli oluyor diş ve diş eti sağlığına da ekstra özen gösteriyor. Bitmesi beni üzüyor ama neyseki yedeği var :) 


Kayısı yağı, özellikle kuruyan tırnak etlerime çok iyi geldi. Düzenli kullanım tabiki şart, geceleri özellikle yatmadan önce güzelce masaj yaparak tırnak etlerime yedirdiğim kayısı yağının çok faydasını gördüm.

Mediwell Dudak Bakım Kremi, muhteşem kokusu yüzünden sıkça yemek geçse de aklımdan çok severek kullanıyorum. Yumuşacık yapısıyla dudağımı neme doyuruyor. Detaylı yazısı için tıkkk..

Golden Rose 2000 Lipstick serisinin 134 numaralı ruju, tam bir kış rengi.. Hani kahverengi ruj arayan varsa atsın sepete bence.. Hafif ışıltılar içeriyor ama kullanışlı bir renk kalıcılığı ise çok başarılı. Üstelik yanlış hatırlamıyorsam indirimden 4,50 TL ye almıştım.


H&M oje, silip silip tekrar sürdüğüm bu aralar aşk yaşadığımız aslında tam yaz ojesi olan minnak oje :) İsmi Baby Blue yaklaşık 5 gün kımıldamadan tırnaklarınızda durabiliyor ancak 2 kat uygulamanız gerek rengi tam elde etmek için :) 

Clinique 7 Day Scrub Cream, en sevdiklerimden :) Yüzümdeki ölü deriyi çok güzel temizliyor ve kremsi yapısıyla aynı zamanda bakım yapıyor. İlerleyen zamanlarda tam boyunu bile almayı düşünüyorum.

Holika Holika Temizleme jeli, Özellikle siyah noktalı bölgelere uyguladığımda resmen yanma hissi uyandıran ve muhteşem şekilde temizleyen bir ürün. Siyah nokta bantlarını da kullanmıştım kesinlikle muhteşemdi. 


Palmolive Duş Jeli, aslında duş jeli demek biraz yanlış çünkü yapısı baya koyu. Hatta ben lif tarzı şeyler kullanmayı sevmem, direk elimle uyguladığımda hiç köpürme yapmaya bildiğiniz peeling olarak kullandığım bir ürün. Ancak lif ile uygulama yaparsanız fazlasıyla köpürüyor ve taneciklerinde eriyip yok olduğunu görüyorsunuz. Kokusu kahve yazsa da bence kahve dışında farklı bir koku ama adını tam koyamadım. Yine de severek kullanıyorum. Biterse üzülürüm. 

Evet son zamanlarda favorim olan ürünler bunlardı. Önümüzdeki yıldan itibaren kesinlikle düzenli yazacağım ve videolarını çekeceğim :) Şimdilik hoşçakalın ...





Yorumlar