#16bloggerla2016 Blogger Etkinliği Bölüm 2

Merhabalar, bir kaç gündür kesilen elektriğin bana hediyesi nezle oldu. Kaç gündür fena nezleyim, aman diyeyim dikkatli olun hava soğuk, sıkı giyinin :) 

Neyse gelelim, sponsorlarımıza :) Ben ayrı ayrı yazmayı planladım çünkü baya uzun olacak sizleri sıkmak istemedim. Hadi başlayalım, alın kahveleri gelin :) 



Çikolata dendiğinde artık aklıma gelen tek marka :) Değişen damak zevkime rağmen hala çok seviyorum ve ölümüne yiyebilirim LindtCikolataTR


Hayatımda yediğim en en en güzel mısır :)  Yahu çikolatalı mısır mı olur dedim bir yedim bir yedim etrafımdakiler yalvaracaktı neredeyse 1 tane de ben yeseydim diye :) Etkinlikte masalarda da vardı o sırada da bir kutu mısırı yemiştim zaten eve gelince Çedar peynirlisini yedim, karamelli beklemede :) Cinemaximumlarda bulabilirsiniz ve diğer çeşitlerini de sitelerinden inceleyebilirsiniz mrandmrspopcorn



Özellikle Spagetti olana bayıldım. Ekşi mi ekşi tam benlik :) Ayıla bayıla yedim, kimse yemesin diye gözünün içine baktım o derece :) kervangida ya teşekkürler..


Masalarda görüp aa nedir ki acaba diye düşündüklerimden biriydi bu minnaklar. O kadar lezzetli ki özellikle abimle yarıştık yerken abim ki leblebi sevmeyen nadir insanlardan :) Muhteşem bir lezzet inanın hiç abartmıyorum. Çikolatalı olanlara bayıldım zaten.. Sarımsaklısı da varmış aklım diğer çeşitlerinde kaldı sizde bir gözatın isterseniz tık tık..


Ananası denedim, ekşi değil insanı rahatsız eden bir lezzeti yok. Ara öğün olarak rahatlıkla tüketilebilecek ürünler hem çalışanlar için yanınıza taşımak da kolay olacaktır. Çeşitleri için tazekuru


Masalarımızı süsleyen tugbakuruyemis evlerimize de konuk oldu. Takvimleri mutfağımda yerini aldı.. Lokumlarına bayıldım :) Türk kahvesi tüketemediğim için yaptığım arkadaşlarım çok çok beğendiler..


Şu an fotoğrafta göremediğiniz naneyle maceramızı İnstagram'dan takip edenler bilirler. Nane yüzünden eşimle iştahımız açıldı hiç abartmıyorum 3 gün sabah öğlen akşam mantı yedik :) Evimde her zaman tercih ettiğim ve güvendiğim markalardan biridir arifoglu ve bir kere daha doğru karar olduğunu anladım.


Yediğim en güzel kuru elmalardandı ve taptazeydi. Cips niyetine kıtır kıtır yedim :) bodrumkurumeyve nin sitesinden çeşitlerine bakabilirsiniz.


Hep duyardım da ilk defa kullanmak nasip olacak. En yakın zamanda deneyeceğim, sitesinde faydalarını okuyunca niye daha önce sahip olmadığımı sorguladım. Meraklısı buyurun efendim ezoorganik


Herşeyin başı sağlıksa bence evinizden asla eksik etmemeniz gereken en en önemli ürünlerden biri Kefir. Beni yakından tanıyanlar bilirler tam bir kefir delisiyimdir. Sizler çay kahve içerken ben öyle alışkanlıklar hiç edinmedim. Benim en en sevdiğim içecek her zaman kefir olmuştur. Gıda intoleransımda çıkan inek sütü yüzünden ara vermiştim. Ama radoha keçi sütünden de kefir üretince benim kefir sevdamın önüne artık hiçbir şey geçemez. Çok da lezzetli, sağlık için faydaları saymakla bitmez, bence siz sitesinden inceleyin yoksa sayfalarca yazmam gerek. 


Bunlar son fotoğrafları ne yazık ki .. Domates salçasına ba-yıl-dık. Meşhur mantı varya işte onunla bitirdik salçayı. Nasıl lezzetli ve doğal bir tadı vardı. Çok sevdik ailece.. cevizfarm ben baya inceledim sitelerini isterseniz siz de gözatın :) 


Açlığı bastırmak için, hatta bazen karnımı doyurmak için sıkça elimin gittiği galetalar :) Lezzetleri muhteşem.. balikcioglugaleta haşhaşlısı da varmış hmm merak ettim doğrusu.. 



 Az önce yemek yapımımda kullandığım mis gibi zeytinyağı, Dünya'da ilk 20 zeytinyağı içerisinde yer alıyor. Ben tüm yemeklerimda kek börek çörek tarzı şeylerde bile hep zeytinyağı kullanırım. Hem toleransım yok hemde lezzetine kokusuna bayılırım. Bence sağlığınız için sizde zeytinyağı kullanmalısınız. Firmanın Tunalı Hilmi'de dükkanı var, ayrıca sitesini de inceleyebilirsiniz zetay



En sevdiğim filtre kahvem.. Ah ah şimdilik tüketemiyorum ama vitrinde saklayacağım ve sadece sevdiklerimle paylaşacağım.. Sitelerini incelediğimde kahve daha fazla çeşit olduğunu da gördüm siz de incelemek isterseniz mikocoffee buyurun efendim :) 


Fermente ürünlere düşkünlüğüm fazladır. Herşeyin doğalını tüketmeye çalışırım. İşte ralila firmasının ürünleri de tamamen doğal ürünler... Ayrıca siyah üzüm çekirdek ekstrasını denedik elimizin üstünde  bıraktığı etki muhteşemdi. 

Evet şimdilik yazımın sonuna geldim. Tüm ürünleri tek tek inceleyip ayrıca yorumlayacağım. Sponsor firmalara emeklerinden dolayı tek tek teşekkür ederim. Hepsi birbirinden güzel :) 

Ayrıca emeklerinden dolayı sevgili nesneslis ve girlafikir tekrar tekrar teşekkür ederim. 


En sevdiğim ve tüm samimiyetlerini ortaya döken güzel fotoğraflarıyla veda ediyorum sizlere.. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın.. 















Yorumlar