EKLİPS KONJAC SPONGE

Merhabalar, çılgın ağrılar çeksem de yazmadan duramıyorum. Ağrımın sebebi ise Menisküs'ümdeki 2 yırtık :( Ameliyat için gün sayıyorum maalesef.. Keşke ameliyatsız bir çözümü olsa, üstelik ameliyatla da çözülmüyor, hayatın boyunca dikkat etmen gerekiyormuş :/ Neyse sizleri de derdimle boğmak istemiyorum en azından çaresi olan bir dert Allah kimseye çaresiz dert vermesin... 

Bugün sizlere uzun zamandır kullandığım Ekilips Konjac Süngerden bahsedeceğim; 



Cilt temizliği cilt bakımının en en önemli unsurudur. Mesela temizlik yapmadığınız sürece evinizdeki eşyaların mükemmel olmasının bir önemi olmaz. Cildimizi de güzel temizlemezsek, dünyanın en pahalı ürünlerini de kullansak fayda görmeyiz ne yazık ki.. 

İşte bu nokta da konjac süngerin etkisi ortaya çıkıyor. Elle bir yere kadar temizleyebilirsiniz ya fırça ya da sünger ile temizlemek hem cildinizdeki kan dolaşımını hızlandırır hem de hızlı ve etkili bir temizlik sağlar. Ben fırçalı makineler de alsam da bir türlü fırçalara alışamadım. Sanırım ben süngerciyim :) 



Ürün ambalajında ıslak şekilde duruyor ve sürekli ıslak tutmazsanız kuruyor. Tabiki eski formuna getirmek için ılık suyun altında biraz bekletmeniz yeterli oluyor ama bence bu vakit kaybı.. 

Islak hali yukarıda gibi, ancak kuruyken bildiğiniz taş gibi oluyor. Ben genelde nemli tutmaya çalışıyorum zaten sabahtan akşama da kurumuyor hemen.. Temizleme jelini üzerine döküp cildimi güzelce temizliyorum. En sevdiğim özelliği hemen temizleme jelinden arınması, hem cildinizi hem de süngeri arındırmak için çok vakit harcamıyorsunuz. 

Bazen sadece suyla cildimi temizlerken masaj olsun diye cildime kullanıyorum. Bazen de temizleme jeli ya da köpükleriyle kullanıyorum. Hassas bir cildim yok ama yapısı itibariyle hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanacağını düşünüyorum. 

Ürünü asarak kullanmak tavsiye ediliyor tabi ıslak bekletildiğinden hijyen açısından önemli. Ben genelde kapalı bir dolabın içinde asarak bekletiyorum çünkü nemli olduğu için adım attığımızda bile havaya kalkan tozlar yapışır, siz de böyle saklayabilirsiniz.

2 ayda bir yenisiyle değiştirmek gereken bu ürünün fiyatı 10 TL civarıydı sanırım. Gratislerde bulabileceğiniz bu ürünün bir de büyük ve biraz daha yassı olanı var sanki o daha kullanışlı gibi ama küçük sünger sevenler bu ürünü tercih edebilir. 







Yorumlar