Bitenler #43

Merhabalar, yine zirilyon tane ürün bitirmenin bedelini fotoğraflarken ve yazarken çekeceğim bir bitenler yazısı ile sizlerleyim. Hiiç lafı uzatma niyetinde değilim zira yine bitenler kutum dolmaya başladı. 


İlk olarak Berilikonun biten ürünlerin bahsedelim, 

Dalin Bebek Sabunu, ilk zamanlar duş jeli kullansam da sabun en iyisi diyip sabuna geçtim vee çocukluğumdan kalan mis gibi Dalin ile yıkıyorum Berilikonun vücudunu da oldukça memnunum. 

Roxy Deterjan, uzun zamandır severek kullanıyorum son sefer snapchatten takip edenler biliyor koliyle aldım o derece seviyoruz. Aa bu ara Eveshop ta indirim ile süper fiyata alabilirsiniz. Ben en son 3.50 TL ye aldım. 

Nuk Leke Çıkarıcı Sprey, oldukça başarılı çok memnunuz ama Berilikonun kaka yapma potansiyelini bildiğimden artık fazla pahalı gelmeye başladı bende babadan kalma beyaz sabun ile leke sorununu çözmeye çalışıyorum biraz zorlanıyorum tabi sprey daha kolaydı ama kutusu da 19 TL bize 1 hafta yetmiyor malum Beriliko kaka yapmayı çok seviyor :) 


Bath and body works köpük sabun, bu biten kaçıncı şişe bilmiyorum, kokusu müthişti tekrar alabiliriz bu çeşiti..

Domol Köpük Temizleyici, çok övülüyordu almazsam olmazdı 5.90 TL gibi bir fiyatı var ve hem pratik hemde güzel temizliyor şahsen severek kullandım ve gittim hemen yedeğini de aldım. Bundan sonra bittikçe alırım. Detaylı yazısı gelecek.. 

Remove ağda bandı, çok çok çok sevdim. 1 uygun fiyatlı ben Makro Marketten 10 TL gibi bir fiyata aldım. İçerisinde 52 tane bant var, alerjiye sebep olmadı, tüyleri süper alıyor daha ne olsun. Alın, aldırın derim. 


HC Care Çift Fazlı Makyaj Temizleyici, @ikizlerinmakyaji nın etkinliğinde tanışmıştım. Çok severek kullanıp bitirdiğim bir ürün detaylı yazısı için tık tık..

Zigavus Saç Bakım Yağı, nasıl seviyor nasıl iyi geliyordu saçıma anlatamam bittiğine çok üzüldüm. Ancak tekrar alacağım mutlaka, detaylı yazısı için tık tık.

Beyond Aseton, Çok ama çok severek kullandım ve yedeğini hemen açtım bitince de koşa koşa gidip alacağım. Sebeplerini anlatmıyorum şu an detaylı yazısı gelecek. 



Markasını dahi unuttuğum minik çeşme kolonyası, kokusu muhteşemdi. Severek kullandık.

Pereja Kolonya, zaten her ürününü severek kullanıyordum bu minnağı da çok sevdim. 

Uni Baby Köpük Şampuan, aylardır severek kullanıyoruz. Hala markayı değiştirmeyi düşünmüyoruz. 2 tane daha var stokta :) 

Avon Planet Spa Kil Maskesi, bu maske ciddi anlamda siyah noktalar üzerinde etkili bir maskeydi. Siyah nokta oluşumunu azatlma veya temizleme gibi bir vaadi yok ama ciddi anlamda benim siyah noktalarımı azalttı. Tekrar alacağım. 


Rituel De Beaute Burun bandı, 2 kutu bitirdik, yenisi de alacağım mutlaka gerçekten oldukça başarılı. 

Watsons da beyaz nokta bandı mıydı çok etkisini göremedim çok sevmedim. 


Blistex dudak onarıcı krem, oldukça başarılıydı dudaklarımı güzel onarıyordu. 

Farmasi bb kapatıcı, morluklarınız yoğun değilse severek kullanacağınız hafif yapılı bir kapatıcı. 

Aerin parfüm, muhteşem bir kokusu var tam boyunu düşünmüyor değilim. 

Mediwell Dudak Kremi, onarmıyor ama dudakları güzel koruyan bir ürün. Severek kullandım. 

Rival De Loop Tırnak Onarıcı Balm, hem kırılmayı güzel önleyip hem de onarıyordu ama çabucak bitti.

Estee Lauder Modern Muse Parfüm, çok beğendim ama sanki çok da tarzım değil gibi. Belli bir noktadan sonra kokusu hoşuma gitmemeye başladı. 

H&m Allık, bittiği için 3 gün yasımı da tuttuğuma göre başka minnoş şekilli alıklara göz dikebilirim. Tabiki onunla birlikte kullandığım pastel allığımda bitmek üzere sanırım bana allık dayanmıyor. 

Loccitane Shea Butter, çok severek  kullandım kuru dirseklerimde 1 kere kullanmam yetti 2. kullanıma gerek kalmadı çok kuru görüntü ve kuruluk hissi yok oldu. Şaşkınım tabiki ilk defa 1 uygulamada işe yarayan bir ürün buldum. Tabiki tekrar alacağım. 


Watsons Diş Temizleyici, ilginç bir ürün ama çok işe yarıyor diş yüzeyinin üzerinde gezidiriyorsunuz güzelce temizliyor. Tekrar alacağım. 

Urban Decay far bazları, belki mükemmellerdir ama ben sevmedim. Tamam farı tutması kalıcılığını arttırması falan çok iyi ama gözkapağımı germesinden pek hoşlanmadım. O yüzden benimle değiller. 

Kiehls maske, korkunç deri altı sivilcelerimin sebebi hiç sevmedim. Görmek dahi istemiyorum şu an. Oysaki tam boyunu almaya niyetliydim ama ürün beni sevmedi. 


Dolce Vivere sabun, herhalde markası budur bilemedim. Daha çok Ykm ve Boynerlerden aldığım kalıbı 19 TL olan bir sabun ancak hem kokusu hemde tene verdiği yumuşaklık muazzam. Bulduğum yerde tekrar alacağım. 

Evveeet bitti. Bir bitenler yazısını daha 3 saatin sonunda yazabildim. Şimdilik hepinize mutlu günler diliyorum. 

Yorumlar