HC Care Misel Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar, Hc Care in çift fazlı makyaj temizleme suyu bittikten sonra gulshendoganile8mart etkinliğinde tanıştığım Misel suyunu kullanmaya başladım. Bitmeden hemen deneyimimi paylaşmak istedim. 

HC Care Misel Makyaj Temizleme Suyu


Ürün yüz  ve makyaj temizleme suyu, dudak ve göz de kullanabiliyorsunuz. Tüm cilt tiplerine uygun şahsen ben karma yağlı cildimde kullanıyorum herhangi bir kurumaya veya yağlanmaya sebep olmadı. Sanki nemi dengeliyor gibi. 

Makyajımı çıkartırken son günlerde sadece bu ürünü kullanıyorum tek başına ciddi anlamda güzel çıkartıyor makyajı. Ardından tonik ile geçmesem de oluyor. Tek sıkıntı ben biraz hırpalıyorum gözümü zor çıkan ürünlerde o sırada bir miktar gözümü yaktı ama dediğim gibi içine kadar geldiğinde ancak yaktı gözümü gözüm kapalı temizlemeye çalıştığımda böyle bir sorun ile karşılaşmadım. 

Dudak makyajını çok hızlı çıkarıyor ki Pastel Daylong rujların ne kadar zor çıktığını bilmeyen yok sanırım bu ürün ile saniyeler içerisinde tertemiz oluyor ve mesela taşan kısmı kulak çubuğu yardımı ile temizlerken de bir miktar üründen damlatıyorum kolayca temizleyebiliyorum.

Tüm cilt tiplerine uygun ürün 300 ml ve şu anda sitesinde indirimde, 28 TL. Bence fiyatına kesinlikle değiyor ve tek ürün ile tüm makyajı temizleyebilmek inanılmaz keyifli. 


Yorumlar

  1. HC ürünlerinin başarısıyla gurur duyuyorum sanırım Türk malıydı değil mi?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder