Ulric De Varens Rubis&Saphir Parfüm

Merhabalar, geçtiğimiz günlerde Watsons paketiyle karşımda kargo görevlisini görüne şoka uğrayarak Ulric De Varens firmasına ait 2 parfümle tanıştım. 



Yeni çıkan 2 parfümü ile tanışmanın büyük mutluluğunu yaşıyorum. Ben önce biri mavi biri kırmızı olunca Türk mantığı biri bayan biri erkek diye düşündüm ama sonra incelediğimde ikisinin de bayan olduğunu fark ettim ve daha da mutlu oldum. 

Mavi olan yani Saphir, egzotik, çiçeksi ve pralinli.. Sitesinden bir alıntı ile Saphir i tanımlıyorum. 

Çiçeksi ve odunsu olan bu koku, etrafındakilere egzotik bir his uyandırır. Kuşüzümü gibi siyah meyveler ilk açılışı gerçekleştirdikten sonra, dolgun çiçek buketi değerli iki doğu mücevheri olan Isparta gülü ve Yasemin’e açılır. Vanilya ve silhat ile büyüleyici bir etki yaratan amber izleri ile kapanışına yol alır. 

Gül kokusu ve vanilya kokusunu çok net hissedebildim .. Ama hala favorim kırmızı yani Rubis bakalım onun detayları nasıl, 

Rubis yani kırmızı olan ise egzotik, çiçeksi, meyvemsi ve odunsu.. 

Doğunun özü, armut ferahlığını narenciyeyle birleştiren üst notaları, yasemin ve laden reçinesi ile portakal çiçeğinin birleşimine açılır. Alt notaları ise misk ve odunsu notalardan oluşur. 

Sanırım bunda beni cezbeden odunsuluğu ve biraz daha ağır olması. 

Kalıcılıkları süper 7 8 saat kaldı şimdilik ilerleyen günlerde daha detaylı yorumlarım burada ve tüm sosyal medya hesaplarımda olacak. Ürünü Watsons mağazalarından alabilirsiniz, fiyatları 49.90 TL 

Şimdilik hoşçakalın. 





Yorumlar