Pastel Daylong Likit Mat Ruj

Merhabalar, daha önce minik bir önizleme yazısı yazmıştım ancak şimdi detaylıca kullanıp yazısını sizlerle paylaşmak istiyorum. 

Daylong rujlar gündeme bomba gibi düştü herkesin evinde mutlaka 1 adet var hatta bazılarımızda tüm seri var. Ki yeni çıkan mor ve mavi de dahil ancak ben 2 rengi kafama takmıştım o yüzden 2 renk benimle ve bence bu iki rengi seçerek en doğru kararı vermişim. Renkler tam benlik ve çok kullanışlı. 


Bu 29 numara, hafif morluk içeren bir pembe ve gördüğünüz gibi benim gibi heryeri diş iziyle dolu dudakta bile kusurları öyle göze çok batırmıyor. Dudakları kurutmuyor, ağırlık yapmıyor ve zorlamazsanız çok bulaşmıyor. 


Bu da tüm gün yiyip içtikten sonraki hali 19 numaranın. Biraz kenarlara bulaşma yapmış ama onun dışında hani deyimi yerindeyse taş gibi durmuş. 

Ben bu seriyi çok sevdim, diğer renklerine de bakabilir ya da elimdekilerin aynılarını indirimde stoklayabilirim. 


Şimdilik hoşçakalın. 

Yorumlar

  1. 29 numaralı ruja bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Renkleri gerçekten çok hoş..
    Bloğunu takibe aldım benim bloğuma da beklerim..
    http://mrvsdaily.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder