Sech Güzellik Merkezi

Sevgili Ankara Etkinlik  Ayşegül'ün davetiyle harika bir kalıcı oje deneyimi yaşadım detaylar geç olsa da sizlerle.. 



Ayşegül ve güzel gülümsemesi, sizlerle paylaşmazsam çatlardım bu fotoğrafı.. 


Bana ilk önce manikür sonrasında kalıcı oje yapıldı. İlk defa kalıcı oje yaptırdım ve büyük bir rahatlık olduğunu fark ettim. Hiçbir şekilde kımıldamıyor oje bu nasıl rahatlık yahu. 


Şu tam benim tarzıma göre olan uv lambası ile ojeleri hızlıca kuruttuk. Yapılışı yaklaşık 15 dakika kadar sürüyor. Önce altına baz sürüldü kuruttuk makinede, sonra 2 kat oje sürdük yine kuruttuk makinede, en son 1 kat cila sürdük ve kuruduktan sonra hazırdım. Baktığınızda biraz kat kat oje sürülüyor ama hiç ağırlık hissetmedim. Siz çıkartmadığınız sürece çıkmayacak oje bence harika bir uygulama. Özellikle yoğun çalışan bakımlı görünmek zorunda olanlar için birebir bir uygulama. 


Ben kırmızı ojeyi seçtim. Çünkü Mert e göre oje sadece kırmızı olmalı :) Çok da beğendim. Kendiniz çıkartamıyorsunuz tekrar merkeze gidip ojelerinizi çıkarttırmanız gerekiyor. 


Ekip süperdi, Her biri güleryüzlü sıcak kanlıydı. Ben orada olmaktan çok keyif aldım. Bence çıkın çıkın gidin, bu ekiple tanışmanızı çok isterim. 

Bir de balkabağı peelingleri var cildimde sıkıntı olmasaydı kesinlikle denemek isterdim. Akneyi durduruyor, kırışıklığı azaltıyor ve cilt kuruluğunu gideriyor daha ne olsun. 

Davet ve bu güzel gün için emeği geçen herkese teşekkür ederim. Berilikomun etkinlik fotoğraflarıyla veda ediyorum sizlere.. Bir sonraki yazıya kadar hoşçakalın..





Bu fotoğrafa bayıldım, şaşkoloz patates..

Tüm fotoğraflar esiphotography e aittir. Çok teşekkür ederiz.. 


Yorumlar

  1. Çok güzel bir paylaşım olmuş :)
    Bu arada takipteyim. ÇEKİLİŞİME ve bloguma beklerim.

    makyajbox.blogspot.com ve berilcimcime.blogspot.com

    Desteğin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Ayyyy inanamıyorum :) Ne tatlısın Yeşim... Bu güzel yazı için de ayrıca çoook teşekkür ederim... Daha güzel etkinliklerde görüşmek dileği ile sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Ankaranın En iyi Güzellik merkezi https://dambadijital.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder