OzonLabs Rejuvenating Skin Serum

Merhabalar, geçtiğimiz aylarda sevgili Ankaraetkinlik Ayşegül'ün davetiyle Ozonlabs ın lansmanına katıldım. lokal71 de gerçekleştirilen lansmanda çok güzel ağırlandık. Ben ürünü snapchatte hepinizin gözü önünde denedim. Şimdi uzun uzun yorumlarımı paylaşma zamanı.


Ürünün yararlarından bahsedeyim önce, kırışıklık, akne tedavisi, selülit, leke tedavisi, çatlak, dermatit ve gözaltı morluklarında kullanılıyor. 

Ben gözaltı morlukları ve çatlaklarım üzerinde kullandım. Birazını ayırdım annemin lekelerinde de deneyeceğim. 


Hiç abartmıyorum zaten snapchat üzerindentakip edenler hemen farketti. Gözaltı morluklarımda %90 iyileşme oldu ve bu iyileşme 4. günden itibaren başladı. Şöyle kullandım gözaltıma birer damla uyguladım,  20 dakika bekletip su ile durulayıp kağıt havlu ile sildim. Bunu düzenli olarak bir aydan fazla süre yaptım ve %90 iyileşme sağladı, bıraktım kullanmayı hala morluklar geri gelmedi. Yalnız bahsetmem gereken en önemli şey ise morluklarım genetik değil sonradan oluştu yaklaşık 10 yıldır böyleydi ve ilk defa bu denli iyileşme yaşadım. Sorsanız hala uykusuzum, stresliyim, yorgunum ama morluklar iyileşti ve geri gelmedi. 

Doğum çatlaklarımda ise hemen rengini değiştirdi eski çatlaklarımda ciddi anlamda etkisini gözlemlemedim. Ancak zaten sitede yazan çatlaklar için bu ürünün 6 ay kullanılması gerektiğiydi. Yani bu kısımdaki yorumlarım çok da net olmadı. 



Çok kötü bir kokusu var ama güzellik uğruna yaptıklarımızı düşünürsek devede kulak kalıyor bence ki gerçekten bende işe yaradı. Öncesi sonrası fotoğraflarını çekmedim, unuttum iyileşme olduktan sonra da bu fotoğraflar anlamsız olacaktı. Güncel halimi snapchatten takip edebilirsiniz genelde makyajsızım ve morluklarım da eskiye göre oldukça az. 

Sevgili Fatma ürünü tüm cildine uyguladığını ve siyah noktalarının resmen döküldüğünü söylemişti. Herkeste tabiki farklı tepkiler olacaktır ama ben denedim cildimi aydınlattı, o doğal pembeliği ortaya çıkarttı ve ışıltı kattı ancak siyah noktalarıma herhangi bir etkisi olmadı. Hep derim her ürün herkeste aynı tepkiyi vermez, buyurun en güzel örneği... 

Genel olarak çok sevdiğim bir ürün oldu. Detaylı bilgi için tık tık. Sitelerinden online olarak satın alabileceğiniz ürünün fiyatı 249 TL ve şu an indirimde... 





Yorumlar

  1. Değişik bir ürünmüş.Ama bayağı pahalı.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şirinceden almistim ozon yağı aynı şey ve 10tl idi ben neler neler denedim hiçbirşey fayda etmedi ama tercih kişilere ait

      Sil

Yorum Gönder