Bonica Silikon Sünger

Merhabalar, gün geçmiyor ki kozmetik dünyasında yeni ürünler çıkmasın. Bizler bile hızına yetişemiyoruz artık her mağazaya gittiğimde farklı ürünlerle karşılaşıp şaşırıyorum. Yine o yeniliklerden birini denedim. Silikon sünger ile makyaj yapıyorum bir süredir. Gelelim detaylara;

Bonica Silikon Sünger

Böyle mini minnak bir şey aslında ben fotoğraflarda görünce büyük sanıyordum ama aslında bu kadar küçük.

Olumlu yönlerinden bahsedelim ilk önce; ilk olarak ciddi anlamda ürünlerden tasarruf ediyorsunuz, bolca yüzünüze ürün uygulamanıza gerek yok bu kadarcık bile yeterli olabiliyor bazı ürünlerde. Temizliği inanılmaz kolay Bath and body works un köpük sabunuyla hemen yıkıyor ve kurulayıp dolaba kaldırıyorum. Az miktarla ürünle daha dolgun daha yoğun makyaj yapabiliyorsunuz. 

Gelelim olumsuz yönlerine, yoğun yapılı fondötenleri dağıtırken zorlandım çünkü sünger gibi sürte sürte değil pıt pıt hareketlerle uygulama yapabiliyorsunuz. Dikkatinizden kaçarsa yoğun yapılı ürünler dalgalı durabilir ya sünger ya da fırça ile üzerinden geçmeniz gerekebilir. Bunun dışında herhangi bir eksisini henüz gözlemlemedim. 

Ben çok severek kullanıyorum diğer süngerlerimi kaldırdım bile. Çünkü annelik pratikliliği gerektirir pratik olmalıyım ki kızımla daha çok vakit geçirebileyim. 

Ürünü Eveshop tan 14 TL ye indirimde aldım. Normal fiyatı 24 TL civarı ve benim gibi aceleniz varsa her zaman mutlaka almanız gereken bir ürün. 

Yorumlar

  1. Ben de sizden görüp hemen eveshop dan aldım, bilgiler için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, güzel mutlu günlerde kullanın, umarım benim kadar seversiniz :)

      Sil

Yorum Gönder