Bu Ay Denenecek Ürünler

Merhabalar, bu ay hangi ürünlerin deneyeceğim ve ilk izlenimlerim nasıl ondan bahsedeceğim. 



Catrice markasına ait likit aydınlatıcı, benim gibi likit aydınlatıcı kullanamayan biri bunu tabiki sırf meraktan alır, hemen elimde denedim çabuk sabitleniyor sanki bakalım nasıl anlaşacağız. Fiyatı sanırım 16 TL civarıydı. 

Beyond Gel Liner, içerisinde minik simler barındıran harika bir renk. Uygular uygulamaz elimde hemen sabitlendi ve dokunsam da kımıldamadı. Denemek adına çok heyecanlıyım. 

Sleek kapatıcı palet, yapıları oldukça kalın, hemen sabitlenen rengarenk bir kapatıcı palet. Benim bu tarz paletlersiz yaşayamadığımı düşünürsek zevkle deneyeceğim. 

Laura mercier ruj, sevgili arkadaşım İrem'in hediyesi. Renk ona uymamış sen seversin dedi hemen kaptım. Bu ay deneyimleyeceğim sanki yapısı biraz hafif gibi ama umarım yemem :) 

Evveeet bu ay bu ürünlerini deneyeceğim, daha önce deneyimlediğiniz varsa yorumlarınızı bekliyorum. Şimdilik hoşçakalın. 


Yorumlar

  1. Güzel günlerde kullan canım catrice aydınlatıciyi merak ettim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder