Kiko Jel Eyeliner

Merhabalar, jel eyeliner defterini maybelline in şu kavanoz eyelinerları bende şaldır şaldır akınca bırakmıştım. Ancak Kiko'nun eyelinerına şans vermek istedim. İlk olarak ıslak görünümü vardı ambalajı açtığımda ve bu bana Maybelline i hatırlattı ve yalan yok işe yaramayacağını düşünüyordum. 


İşte gördüğünüz gibi gayet ıslak bir yapısı ve görünümü var. Ancak Eklipsin eyeliner fırçası ile elimde denedim ve mat olduğunu fark ettim. Hızlı sabitleniyor, panik yaparsanız hatalı uyguladığınızda hızlı kuruduğu için zorlanırsınız. Silmek de oldukça ızdıraplı. 

Önce evde denedim bir gözüme ince bir gözüme kalın uyguladım ve gün boyu gözlemledim. Far bazı sürmedim ama ev içinde işler güçler derken terledim bile ama akmadı kokmadı tam puan aldı. Sonra ise ertesi gün etkinlikte kullandım yaklaşık 12 saat kaldı ancak hiçbir şekilde bozulmadı. 

Şu şekilde kullandım far bazı Urban decay üzerine wetn wild brulee far ve eyeliner :) Sonuç mükemmel :) Tabi çıkartırken çok zorlandım ciddi yapışıyor cilde ovalayarak çıkarabiliyorsunuz.


Yakından bakınca oldukça kötü duruyormuş ama umarım size görüntüsü hakkında ipucu verebilmişimdir. Gördüğünüz gibi mat duruyor ve zahmetsizce uygulama yapabiliyorsunuz. Ben şahsen eklipsin eyeliner fırçası ile uyguladım ve muhteşem sonuç alıyorum uygulama oldukça kolay oluyor. 

Fiyatını hatırlamıyorum ama bu eyeliner bittikçe alacağım kesin. 

Yorumlar