Avon Clearskin Black Mineral Mask İncelemesi

Merhabalar,bayram tatilini evde geçirirken cilt bakımına yöneldim.Farklı ürünleri denemeye bayılırım.
Bugün Avon Clearskin Black Mineral Mask inceledim.
Eşimin fark ettiği benim sonradan fark ettiğim ojemin maskemle uyumu da gözden kaçmasın lütfen :)
Kaşıma bile sürmüşüm o da ayrı mesele.
Koyu bir kıvama sahip,garip bir kokusu var ancak çok rahatsız edici değil.İnce bir tabaka halinde sürün diyor arkasında ancak ince bile sürsek simsiyah maske :)
Kuruması havanın sıcak olmasında kaynaklanıyor sanırım yaklaşık yarım saat sürdü ki arkasında 10 dakika yazıyor.
Cildimi fena gerdi.Son dakikalarda konuşmakta zorlandım.Kan dolaşımını hızlandırdığı hissettim.
Botox yapılmış gibi hissizleşen yüzüm :)
Kuruduğunda rengi gri oluyor ve ardından yıkamanız gerekiyor.
Etkilerine gelince bence ciltteki yağı emmekte gayet başarılı.
Avon kataloğunda;Kendi ağırlığının %164 oranında cilt yağını emerek ciltteki yağlı görünümü azalttığı yazıyor.
%164 ünü bilmem ama cildimin yağını emdi.Aknelerim kurudu ve küçüldü.
Haftada 2 3 kez uygulayın diyor ancak ben ihyitaç duyduğumda kullanacağım.
Fiyatı şu an 6 TL olan ürün alanında gayet başarılı.


Yorumlar