Mucizevi Saç Bakım Yağı

Merhabalar,sıcaklarla boğuşurken bakımlarımızı da unutmuyoruz di mi ?
Ben unutmuyorum mesela her sabah akşam rutinlerim bellidir.Sürekli aynı ürünü kullanmam bittiğinde aynı kategoride farklı marka ürünleri kullanırım.Bu konuda kimseden yardım almadığımı da belirteyim herhangi bir firma ile anlaşmam yok.Ürünlerimi kendim seçerek alıyorum.Kullanıp deneyimlerimi burada paylaşıyorum.Herhangi bir reklam amacım yok yazmayı sevdiğim ve tam bir kozmetik delisi olduğum için buradayım.
Neyse bitenler yazımda görmüşsünüzdür uzun zamandır kullandığım Organic Argan Oil Gloss Serumum bitti yazısına buradan ulaşabilirsiniz.Yeni bir ürün keşfettim sıcağı sıcağına sizlerle paylaşmak istedim.
Ürünümüz Elseve Extraordinary Oil Saç Bakım Yağı.Yıllar önce Elseve in şampuanlarını kullanırdım ve çok memnundum.Fakat son yıllarda farklı markalara yöneldim.Hani uzun zamandır da Elseve in ürünlerini kullanmıyordum.Watsonsta gezerken gözüme takılıp aldığım aylardır da dolabımda bekleyen bir üründü.Argan yağım bitince yenisini almayı çook düşünsem de Elseve şans vermek istedim.
Vee sonuç gerçekten güzel.2 3 gündür kullanıyorum.Saçlarım yumuşacık.
Ben saç bakım yağlarını duştan 2 saat önce saçıma sürerim,duştan sonra kullanırım ve saçımın yağı emdiğini fark ettiğimde kullanırım.Saçlarım çok ama çok kuru boyalardan zarar görmüş durumda özellikle de uçları.Bir nevi kurtarma çalışması :)
Şişenin arkasında saçınızın tamamına 1 2 damla uygulayın diyor :) Ben kaç damla kullanıyorum bilmiyorum ama 100 ml şişe herhalde en fazla 2 ay gider bana.Çok hoş bir kokusu var ayrıca çiçek gibi kokuyor.
Fiyatını hatırlamıyorum ama sanırım 19 TL civarıydı.Hem ekonomik hemde başarılı bir saç bakım yağı arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Yorumlar