İyiki Doğdum Ben

Merhabalar,bugün benim doğum günüm ne kadar inkar etsem de yaşlanıyorum galiba..
Doğumgünlerimizde hep seviniriz ama yanlış aslında yaşlanıyoruz :) Bakalım  doğumgünü hediyem kırışıklık kremi olana kadar keyfim yerinde :)

Google Amca bile doğum günümü böyle kutladı keşke hergün doğum günüm olsa :D 




Neyse ilk hediyem Yves Rocher dan geldi.Evime yolladıkları minik kartta bir hediye ve 2 al bir öde kampanyasından bahsediyorlardı.Ancak bilmiyorlar ki benim Yves Rocher zaafım var girince çıkamıyorum her ürününü mutlaka deneyip yedeklemişimdir.
Ben başıma gelecekleri biliyorum siz bana 2 al 1 öde kampanyası yapıp bir de onu 4 al 2 öde şeklinde kullanabilirsiniz derseniz ben kendimi kaybederim :)

İşte dünün ganimetleri..Ben Kentparktaki Yves Rocher daydım.Oradaki görevli bayanlar bana çok yardımcı oldu.Seçim yapma konusunda sıkıntılıydım.Parfümüm bitmiş ve yeni ürün arayışlarındaydım.Aslında bir kaç parça ürün daha var ama dolabıma koyduktan sonra aklıma geldi fotoğraf o yüzden bunları hatırlayabildim.
Ne aldım peki
Selülit karşıtı ve sıkılaştırıcı vucüt kremi. Karın ve kalçayı şekillendiren sıkılaştırıcı jelini kullanıyorum ve memnunum bir de bunu denemek istedim.
Vanille Noire.Artık herkes vanilya hastası olduğumu biliyor ve indirim derseniz üstüne bir de doğumgünüme özel 4 al 2 öde derseniz kesinlikle vanilya parfümünü kaçırmam tabiki.İnanılmaz tatlı bir koku açıklamasında yazdığına göre Bourbon Vanilyası, Tahiti Vanilyası, Uganda Vanilyası ve Mandalina içeriyormuş.Hep The Body Shop un vanilyasını alırdım bu sefer Yves e şans verdim.Yeni favorim olabilir.
Yıpranmış saçlar için onarıcı saç bakım maskesi ve saç bakım yağı.Evet bir çok yerde olumlu yazılarını okuduğum saç bakım yağına kavuştum.Kokusu gerçekten harika.İşlevini ilerleyen günlerde göreceğiz.Saç bakım maskesini henüz kullanmadım Elseve kullanıyorum şu an o bittikten sonra sıradaki Yves :)
Bronzlaştırıcı aromatik yağ.Evet yine merak ettiğim bir ürün daha kokusu hoşuma gitti.Şu bayram yoğunluğundan sonra planladığım tatilimde kullanıp yorumlarını yazacağım.
Veee son olarak doğal ponza taşlı yenileyici ayak peelingi. Kullandım ve beğendim tabi 1 kere kullandım henüz net bir şey söyleyemeyeceğim.
Benim Yves Doğum günü kampanyasından aldıklarım bunlar bence Yves in Doğum günü kampanyasından mutlaka yararlanın keşke tüm mağazalar bunu yapsa.
Aldığım ürünlerin yorumlarını ilerleyen günlerde paylaşacağım.Şimdilik hoşçakalın.Bol bakımlı günler dilerim..

Yorumlar