The Body Shop Çay Ağacı Yağı

Merhabalar,küçük bir tatile çıkıyorum tatil öncesi yazayım dedim.Birazdan eşim ve abim gelecek yola çıkacağız :) Onları beklerken biraz önce bitirdiğim The Body Shop un Çay Ağacı Yağından bahsetmek isitiyorum sizlere..
                                     
Ürün 10 ml sürekli kullanmadığımdan bugün bitirebildim.Ben çay ağacı yağının kokusuna bayılıyorum.
Bu ürün The Body Shop un Çay ağacı serisinden bende ayrıca bloglarda çook övülen gözenek küçültücüsü de ancak en çok bunu kullanıyordum ve bitti artık.
Çay ağacı yağı lekeli görünümü sağlıklı hale getiren,gözenekleri sıkılaştıran,siyah nokta temizleyici ve sivilce kurutmada etkilidir.
Ben gözenek küçültüğünü pek fark edemedim.Sivilceler üzerinde kesinlkikle etkili.Sivilcelerimi küçülttü ve yeni sivilcelerin çıkmasını engelledi.Açıklamasında da kullanıcıların 3 gün içinde sivilcelerde yatışma,1 hafta içinde de cilte kurutma olmadan gözle görülür şekilde düzelme yaşadıklarını yazmışlar.
Ben kullandım çok memnun kaldım,çoğu blog da olumsuz etkiler gördüklerini yazmışlar sanırım cilt tipine göre değişiyor etkisi.
Fiyat olarak 28 TL civarıydı bol bakımlı günler dileriiimmm :) 

Yorumlar