Yılların Saçımdaki Etkisi

Merhabalar,gerçek saç rengini unutmuş,siyahtan tutunda sarıya kadar tüm renkleri denemiş hala saç rengini oturtmamış biriyim :)
Şimdi eski fotoğraflarıma bakıyordum da değişimi sizlerle paylaşmaya karar verdim.
İşte Yeşim :)
Siyah olarak kullandığım dönemden kalan bir fotoğraf.

                                     Bu turuncumsu bir renk ama hatırlamıyorum tam rengin adını :)
                                Gördüğünüz gibi yıllar önce yaptığım hata sayesinde kaşım yarım hala :)

                      Bu bildiğimiz turuncu :) Çok severek kullanmıştım insanların garip bakışlarına rağmen
                                                        Favori renklerimden Karamel :)

Çikolata :) 

Akmış çikolata :)

                                                                        Bakır kızıl :)
                                                                    Çikolata kahve :)
                                                                             Sarı :)

                                           Vee son halim bakalım ne zaman değişecek :)
Şu an röfle var saçımda uçlarından kestiriyorum sürekli uzamasını çok istiyorum ama henüz bir sonuç alamadım :) Sürekli farklı bakımlar uyguluyorum umarım bir gün saçlarım uzar :) 
Sizce hangi renk daha çok yakışıyor bana ?



Yorumlar

  1. Ne çok renk değiştirmişsin! Ben en çok çikolatayı yakıştırdım sana. Sinemaki kürünü denedin mi saç uzaması için?

    YanıtlaSil

Yorum Gönder