Bayram Geldi Gratise

Merhabalar,ben masum masum alışveriş yapmayacağım diye düşünürken sevgili gratis telefonuma mesaj attı vee kendimi gratis de buldum.
İnanılmaz kalabalıktı özellikle de The Balm ürünlerinin önünde bildiğiniz ekmek kuyruğuna girdim.Bir kadın gereksizce sorular sormaktaydı ve hiçbir şey almadığı halde yarım saat The Balm standının önünde durarak deli etti herkesi.
Neyse bu alışverişimin çile kısmıydı.Benim çok fazla ihtiyacım yoktu ama kullandığım ve yedeklemeyi düşündüğüm ürünlerimden aldım vee tabiki bende olmayan bir kaç Tha Balm ürününü aldım.
İşte alışverişim bunlarrr :) Dediğim gibi küçük çaplı bir alışverişti ihtiyacım olmayan kullanmadığım ürünleri almadım çünkü evde yer sorunu yaşıyorum.
Loreal Glam Bronze Eau De Soleil Fondöten deli gibi merak ettiğim bir üründü.Ancak iyi ki almışım diyorum kısa bir denemem oldu ama çok sevdim.Beyaz tenli olduğum için Bronz ürünlere bayılıyorum.Allık ve gölgelendirmeler veya dekolte makyajında kullansam da çok çok seviyorum bu tarz ürünleri.Ee bi de Loreal Ürünlerinde indirim olunca tabiki sepetimde yerini aldı.
Maybelline Colossal Kajal Göz Kalemi yine merak ettiğim bir üründü.Çok siyah değil henüz kullanmadım hakkında güzel yorumlar olduğunu duydum.Bu yüzden ona bir şans verdim bakalım kullanıp göreceğiz.Fiyat olarak 6 TL ye geldi.
Maybelline Master Smoky Göz Kalemi bu aralar kullandığım ve de çok sevdiğim bir ürün.Yaz aylarında olduğumuzda şu sıralar akma yapsa da yapışıp vazgeçemediğim bir ürün.Bitmek üzereydi indirimde olunca da hemen yedekledim.Fiyat olarak bu da 6 TL civarına geldi.
Flormar Bronzing Powder daha önce bloglarda okumuştum ve deli gibi merak ediyordum 30 TL olduğunu görünce hemen şans verip denemek istedim.Hem Vücut hemde yüz için kullanılıyor olması güzel.Ben tam bir bronzluk hastası olduğum için severek kullanacağım bir ürün.
Dirty Works Shimmer Lotion Eylüldeki düğünüm için aldım aslında çok ciddi bir indirim yoktu ama aradığım bir şeydi ve düğünde kullanmak için iyi bir ürün olduğunu fark ettim.Yorumlar düğünden sonra yani.
Ürün bana 9.90 a mal oldu.
Maybelline Affinote 24H Pudra yenilerde yazısını yazdığım bir ürün ancak bana koyu geliyordu biraz bir kaç ton  açığını aldım bu sefer memnun kaldığım bir üründü.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
The Balm Apples Allık ve Ruj Paleti almayı düşündüğüm bir üründü indirimde olunca kaçırmadım.İçerisinde 6 tane ruj ve allık olarak kullanabileceğiniz birbirinden güzel tonlar var.Fiyat olarak 33 TL ye geldi bana.
The Balm Downboy Allık Yine merak ettiğim bir üründü çok tatlı bir pembesi var.Bol bol kullanacağım kesin.Fiyat olarak bana 16.75 e geldi.
The Balm Bahama Mama Bronzer evet yine bronzer ama çok seviyorum :) yine yaz günlerimin vazgeçilmezleri arasına girecek ürün :) Fiyat olarak 16.75 e geldi indirimle :)
Loreal Nude Magique CC krem cilt tonumu eşitlemesi ve kızarıklıklarımı gizlemek adına yeşil olanı tercih ettim bakalım deneyip göreceğiz.
Son olarak Maybelline Ruj biliyorum milyon tane rujum var ama bu turuncuydu tam da yaz günleri için dayanamadım aldım. :)
Benim bayram alışverişim böyle çok da lüzumsuz şey almamaya çalıştım malum hem kendimce evdeki stoklarımı eritme kampanyam var.
Tüm ürünlerini deneyip yorumlarını ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım bol bakımlı günler dilerim..

Yorumlar