Vanilya Kutu Temmuz

Merhabalar,evlilik telaşındayım yazılarıma ara verdim,bugün vakit bulabildim.Erken gelen vanilya kutumu paylaşmak istiyorum sizlerle.Normalde ayın 4 veya 5inde gelen vanilya kutum bu ay erken gelerek beni mutlu etti.
           
Her ay 35 TL ye sahip olacağınız bu minik kutudan 5 adet testler ve tam boy ürünlere sahip olabilirsiniz. Farklı ürünleri denemek adına harika bir şey.Hem alışveriş yapmanızı da frenliyor.
                                  
Her defasında heyecanla bekliyorum.Her ay farklı ürün tanımak çok eğlenceli oluyor.
       
Nashi Argan yağı testerı var,daha önce kullanmıştım farklılık hissetmemiştim ancak her zaman söylerim kısa süreli kullanımlarda mukemmel sonuç beklemesek lazım.
Fora Liquid Lipgloss rengi muhteşem Lipgloss çok fazla kullanmam ama ara sıra kullandığımda da özellikle tercih edeceğim renkler arasında.Daha önce Ofra ınn bazı ürünlerini kullandım ve gerçekten sevdim.
Police Parfüm kokusuna bittim.Şişesi zaten mukemmel sanırım bitmede şişesine kıyıp atamayacağım.Muhteşem tatlı bir koku daha sonrasında satın alabilirim
Botanics Eye Colour bana 3 rengi gelmiş;68 orchid,85 lavender,105 chive çok cici farlarımı özenle kullanacağım.Botanics hakkında doğal olduğunu ve farları konusunda çizgi oluşmasına engel olan yapıda olduğunu biliyorum.Kullanıp göreceğiz.
Bambu oda parfümü ben zaten sürekli vanilyalısını kullanıyordum ve şansa bakın ki banyomdaki vanilya kokusu bitmişti yenisini alacaktım.Hiç gerek kalmadı bambu kokusuyla banyoma ferahlatacak..

Bu ay bana gelen ürünler bunlar diğer aylara oranlarsak ben bu ayki kutuyu çok sevdim.Incelemek isterseniz www.vanilyaclub.com dan bakabilirsiniz.
Bundan sonraki yazım soyadım değişmiş olarak olacak inşallah :) 

Yorumlar