Clinique Take The Day Off Makyaj Temizleyici

Merhabalar,özene bezene yaptığımız sabah makyajlarını akşam silmek zorundayız.Malum bize güzellik kattığını düşünsek de aslında en zararsız makyaj malzemesi bile cildimize zarar veriyor.Bu zararı en aza indirmek için akşam makyajlar silinmeli.
Ufak çaplı tatilimde yanıma makyaj çıkarıcı almayı unutmuşum ve annemin makyaj dolabından bulduğum Clinique Take The Day Off Makyaj Temizleyici keşfettim ve bitirdim :) 
Ben Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisine benzettim ürünü.İkisi de çift bazlı ve yağlı yapıya sahip tek fark Clinique gözümü yakmadı.Temizleme konusunda gayet başarılı.Ancak ben yağlı yapılı temizleyicileri çok sevmiyorum.
Ama ürün kendi alanında gayet başarılı.Cildiniz kuruysa ve yağlı makyaj temizleyicilerini seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
125 ml olan ürünümüzün fiyatı 69 TL.Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar