Suya Dayanıklı Pudra

Merhabalar,yaz aylarındayız sıcaklarla boğuşmaktayız derken bakıyoruz ki sabah özenle yaptığımız makyajdan eser kalmıyor.Pudra terle karışıp akıp gidiyor.Ama ben buna da bir çözüm buldum daha doğrusu bir ürün buldum.
Piyasada bir sürü suya dayanıklı makyaj malzemesi adı altında ürün var ki bir çoğunu denemiş biriyimdir pek de beklenen sonucu alamadım.Ancak son günlerde çantamdan ayırmadığım bir ürün varrr :) 
                                 
Maybelline Superstay Pudra dolabımda duruyordu daha önce süngeri yüzünden anlaşamamıştık ancak bir daha şans verdim ve bitirmek üzereyim :( 
Yağsız yapısıyla benim karma cilt yapıma süper uyum sağladı.Suya dayanıklı olduğunda kumsalda dahi kullanabiliyorum.Eskiden havuza girmeye çekinirdim artık öyle bir sorunum yok makyajım hiç bozulmuyor.
                                  
Bir indirim sırasında Watsonstan almıştım.Fiyat olarak da gayet iyi performansına bakılırsa çook çook iyi.
Gerçekten belirttiği gibi 24 saat cltte kalabiliyor.Tozutma yapmıyor,fırçayla bile rahatlıkla kullanabileceğiniz ürünümüzün bendeki rengi 040 Fawn.Aslında bir açık ton da olabilir ama ciltte makyaj doğal durması ile ton farkını yok ediyor.
Tüm gün parlama kontrol altında yaz için ideal bir ürün.Ben çok sevdim biterse yenisini edineceğim türden.Tüm Büyük Kozmetik Marketlerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 25 26 TL civarında değişiyor.Bol bakımlı günler dilerim... 



Yorumlar