Yves Rocher Sebo Specific Matlaştırıcı Tonik

Merhabalar,öncelikle herkesin bayramın kutlar nice sağlıklı,mutlu bayramlar dilerim.
Eminim herkes şu an tatilde,havuz başında,denizde kumsalda..Ben mi nerdeyim ? Evdeyim yoğun geçen haftalar sonrasında evde kalmak istedik.Öyle de güzel böyle de güzel yani :)
Sizlere bugün Yves Rocher Sebo Specific Matlaştırıcı Toniğinden bahsedeceğim.
Ben  uzun zamandır kullanıyorum hatta son günleri diyebilirim.
Salatalık gibi hoş bir kokusu var.Cildimi rahatlatıyor.Makyajımı temizledikten sona kullanıyorum.Yumuşacık bir yapısı var zaten.Şişe tasarımı harika.
Ben online alışverişimde gözüme takılan bu minik toniği çok sevdim.Benim yağlı cildimi bile kontrol altına aldı.
150 ml 6 ay kullanım süresi var.Tek sorunu kapağında bir koruyucu yok ve bazen çok dökülebiliyor pamuğa.
Onun dışında gerçekten harika bir ürün tekrar almayı planlıyorum.
Fiyatı 24.90 TL
Bol bakımlı günler ve iyi bayramlar dilerim.


Yorumlar