İstenmeyen Tüylerle Mücadele

Merhabalar,malum yaz aylarında en büyük derdimiz istenmeyen tüyler..Lazerle mücadele etmekteyim ama tüylerim de benim gibi inatçı..Yıllardır neler denedim neler tek sonuç alabildiğim lazer epilasyon oldu ancak insan mucize bekliyor ve hemen yok olmasını istiyor ama lazer epilasyon emek istiyor.
Yazın aman 8 saat su değmesin,güneşe çıkma leke olur derken 1 günümüze mal olsa da aldığımız sonuç güzel oluyor.
Hepsiburada da boş boş gezerken yıllardır almak istediğim Bioder tüy azaltıcı kremde kampanya olduğunu fark ettim veee hemen sipariş verdim.
Yüz Bölgesi için olan setini aldım.Bakmayın kutusunun kocaman olduğuna birazdan içindekileri görünce sizde benim gibi gülebilirsiniz.
Küçük bir serum ve nemlendiricisi ..Lazer epilasyondan sonra kullandım ve şok oldum.Gerçekten işe yaradı ve tüylerin geç çıktığını,inceldiğini ve azaldığını hemen fark ettim.
3 gece kullanım diyor ancak göründüğü kadar küçük olmayan serumu bitirmekte zorlandım.
Yalnız itiraf edeyim iğrenç kokuyor ve yatmadan önce sürmeyin bence yastığa bulaşabilir.
Kokusu pekmez gibi yapışkan bir yapısı var ama bence inanılmaz başarılı bir ürün.
Neyse ki 2 kutu sipariş etmişim ve bu siparişlerim mücadelem boyunca devam edecek.
Atlamadan kullanımı hakkında bilgi vereyim.
Tüylerin kökten alınması gerekiyor kullanmadan önce..
Damlalığı var serumun zaten kullanımı kolaylaştırıyor.Önce serumu masaj yaparak kullanıyorsunuz.Daha sonra nemlendiricisini sürüyorsunuz işte bu kadar ...
Fiyat olarak 25 TL civarıydı.
Kötü kokusuna katlanırım yeterki sonuç versin diyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.

Yorumlar