27-28. Haftalar Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, 3. trimester e girerken ve 7. ayı bitirirken ilginç şeyler yaşamadım değil. Bir kere kilo aldığımın farkındayım ama sanki kendimi henüz daha çok şişmemiş gibi hissediyordum ki geçenlerde katıldığım etkinlikte fotoğrafta kendimi görene kadar.. Korktum resmen çok kötü tosunlaşmışım.Bana niye kimse söylememiş bunu yahu : /


Kimse yook o kadar değil demesin bana bildiğiniz tosun olmuşum :) Gerçi kızım için değer o sağlıklı olsun doğsun annesi o kilolardan şıp diye kurtulacak : ) 40 haftayı beklerse 11 yok beklemezse 10 haftası kaldı. Hafta bazından söylemesi çok daha eğlenceli ve kısa geliyor. 

Ne değişti peki bu haftalarda, mide yanması ve bulantı başladı. Bir de zaman zaman olan baş dönmesi.. Ama öyle rahatsızlık veren bir şey yok kısa süreli yaşıyorum bu sıkıntıları. Menisküs yırtığım sanki geçmiş gibi ağrı sızı yok şaka gibi acaba iyileşti mi diyorum :) 

Geçtiğimiz hafta doğum kursuna katıldık çok eğlenceliydi. Onu ayrıca anlatacağım ama herkese tavsiye ederim. Normal doğumu doğal doğumu destekleyen doktorum olduğu için çoook şanslıyım. Artık doktorum değil de ablam gibi valla gebeliğimin bittiğine en çok Yeşim Hanım ı ayda 1 kere göremeyeceğim için üzüleceğim. 

Başka neler değişti herşeye ağlar oldum iyice. Geçen gün kendimi yağmurda dışarıda uçan kuşlara ağlarken buldum sanırım annelik içgüdüsü.. 

Hazırlıklara başladık bir kaç tulum battaniye falan aldık. Şimdi odası için karar aşamasındayız. İkea dan alalım büyüdüğünde istediğini kendi seçsin diye düşünüyorum. Ki İkea'nın ürünleri de oldukça güzel bir kaç kişide gördüm harika duruyorlar. 

Sırada kapı süsü, bebek çikolatası falan var onları planlıyorum önümüzdeki ay bitirmeliyim ki son ay uğraşacağım daha az şey kalsın. 

Ne zaman doğar bilmiyorum ama bizimki sanki 38 de doğar gibi geliyor bana :)  O zaman son 9 haftaaa  :) 

Bu arada yürüyüşlere devam, nezle olduğumdan sürekli havuza biraz ara verdik ama günde en az 2,5 km kesin yürüyoruz çok da iyi geliyor. En büyük sıkıntı merdiven çıkmak o da olmasa hep sokaklarda gezeceğim :) 



Yorumlar