İnsight Yağlı Saçlar İçin Dengeleyeci Şampuan

Merhabalar, hamilelik falan derken zaten yağlı olan saçımı artık her gün yıkamazsam yağdan gözükmüyordu ki bu şampuanla tanışana kadar. Mis gibi bitki kokusu ve içeriğinin çok çok temiz olması sebebiyle zaten gönlümü fethetmişti. 


Gördüğünüz gibi hem kocaman ki yaklaşık 1 aydan fazladır kullanıyorum çok kullanmama rağmen yarısına henüz ulaşabildim. Ve en sevdiğim pompalı şişe; duşta öyle kolay oluyor ki kullanımı çok seviyorum böyle pompalı şişeleri.. 

Saçım dökülüyor ve normalden fazla yağlanıyordu. Dökülmem durdu ve saçım yağlanmadan artık 4 gün geçirebiliyorum. Ve bu benim en sevdiğim yönü oldu. Gerçekten de yağlanmayı dengeledi ve öncesi veya sonrasında saç bakım yağı kullansam da sonuç değişmedi. 

Ve bu süre zarfında 2 farklı saç kremi kullandım etki aynıydı. Şampuan öyle etkili ki diğer ürünlerden saçınız etkilenmiyor. 

Öncesinde saç bakım yağı uygulasam da temizlerken bana hiç zorluk çıkartmıyor. Hemen çözünüyor saçımdaki yağ. Kullanımım diğer şampuanlar gibi ben genelde saçıma güzelce masaj yaparak şampuanı yediriyorum ve genelde 3 5 dakika bekletiyorum. Ve sanki saç diplerim nefes alıyor, o kadar ferahlatıyor. 

Ürünü seçili kuaförlerden bulabilirsiniz. Eğer size yakın nerede satış noktası olduğunu merak ediyorsanız. insighthaircaretr instagram sayfasından sorabilirsiniz. 

Ve içeriğinin bu kadar temizliğine ve başarısına rağmen fiyatları da oldukça uygun. Son olarak eklemek istediğim ürünü saç kremsiz de kullansanız yağ dengeleme etkisi aynı yani ister krem kullanın ister kullanmayın şampuan saçınızı dengesini güzel kuruyor.



Yorumlar