Fondöten Şişesi Kullanım Sıkıntısı Ve Çözümü

Merhabalar, geçenlerde İnstagram hesabımdan bu bilgiyi paylaşmıştım ama ardından gelen sorular ile bir de buradan açıklamak istedim. Estee Lauder ve Clinique gibi markaların kullandığım bazı fondötenlerini çok sevsem de kullanım zorlukları sebebiyle hep kullanmayı ertelediğim ya da bir süre sonra bir kenara attığım fondötenler oluyorlardı. Pompasız şişeler en en sevmediklerim.. 

Neyse ben buna bir çözüm buldum. Belki sizlerin de işine yarar ; 


En en sevdiğim fondötenim ama pompasız şişe ve koyu gelen fondöten beni pratikliğe itti. Gelelim çözüme; biten M.asam sihirli fondöten kutusuna 1 hafta kullanacağım kadar fondöten ve The Body Shop'un renk açıcı damlasını ekledim. Fırça yardımıyla alıp kullanıyorum ve çok pratik oluyor. Tek sıkıntısı ürünü az az koymak gerek, kuruma veya yapıda değişme yaşanabilir. Sonuçta orjinal ambalajı değil ve bunu denemeye gerek duymadım. 

Sizde evinizde bulunan eski bu tarz ürün kutularını kullanıp böyle fondötenlerinizi rahatlıkla kullanabilirsiniz. 



Yorumlar

  1. Bende güneş kremimi,nemlendiricimi ve yüz yağımı karıştırıp bir kulak çubuğu kapları oluyor ya,işte onların kapak kısmına koyuyorum,her gün temizliyorum :) sizinki de iyi fikirmiş.

    YanıtlaSil
  2. Sizinki de iyi fikirmiş. Bir de onları karıştırmak oldukça mantıklı :)

    YanıtlaSil
  3. ☺🙂😊O şişe nin çıtçıtlı olan büyük cam ve küçük plastik çevirmeli gratisin olan fondöten ı nasıl açılır açmak istiyorum. Lazım çünkü gelmiyor dolu içi☺🙂😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder