29. Hafta Gebelik Günlüğüm

Merhabalar, tostopalak oldum baya yuvarlanıyorum artık. Beril'in hareketleri oldukça sakin gündüzleri ama geceleri maalesef artık uyuyamıyorum. Hep derdim ya ne alaka nasıl uyunmaz hareket etse ne olur diye ama gerçekten hareketleri uyumamama sebep oluyor 4 5 gecedir uyumuyorum onun uyumasını bekliyorum. 


Bu arada dün Bilkent Center'da yapılan bugün ve yarın da devam edecek olan kahve festivaline katıldım. Aylardır kahve içmeyen ben o mis gibi kahve kokularının içinde gezerken küçük boy sütlü filtre kahve içtim. Biletler biletix te ve girişte :) Bitmeden gidin kahveye doyun :) 

Bu arada pazartesi günü doktor kontrolümüz var heyecandan ölüyoruz :) O minik kafası hala aşağıda mı çok merak ediyorum. Yine Yeşim Hanım a bir sürü soru soracağım :) Kilo alımım çok kötü gidiyor birazcık ödem başladı ama öyle çok rahatsız edici değil henüz. Canım sıkıldı kilo konusuna doktor beni dövse sövse haklı yani : ( 

Umarım Beril de kilo olarak toparlamıştır biraz çok az bir zaman kaldı. Ben hala tam anlamıyla hazırlıklara başlamadım, başlayamadım. Geceleri tüm siteleri okuyorum insanlar neler yapmış ben neler yapacağım notlar alıyorum. 

Göbek büyümeye başladıkça sağa sola çarpmaya başladım. Ancak artık dışarıya çıktığımda dar alanlarda özellikle elimle kapatıyorum göbeğimi çünkü çarpma etkisiyle hoş şeyler yaşanmayacağı hakkında doktorum uyardı. 

Beril umarım eliyle yüzünü kapatmaktan vazgeçer de yüzünü görürüz. Çenesi aynı babaannesi, yüzü genel olarak baba, ayakları da bana benzemiş şimdilik öğrendiğimiz ama net olarak göremiyoruz hala.. 

Hep söylüyorum Allah isteyen herkese nasip etsin. Çok başka bir duygu..

Yorumlar