Rimmel London Stay Matte Fondöten

Merhabalar, cilt kusurlarım olmamasına rağmen özellikle kapatıcılığı yoğun fondöten delisiyim. Estee Lauder Double Wear ı da kullanıyorum ama günlük kullanımda daha uygun fiyatlı bir ürün arıyordum. Bundan önce 3 4 tüp Maybelline Affinitone fondötenini bitirdim ama farklı ürünler kullanmayı çok sevdiğimi herkes bilir. Bir süredir Rimmel London'ın yeni tanıştığım fondötenini kullanıyorum ve artık yorumlama vakti..


Baktığınızda küçücük bir fondöten, ama işlevi çook :) Bendeki İvory rengi aslında biraz koyu bir renk ama kapatıcılığını çok daha yoğun gösterdiği için dert etmiyorum. En kötü ihtimalle The Body Shop'un renk açıcı damlasını kullanıyorum ama genelde ihtiyaç duymuyorum. 


Kremsi köpük bir yapısı var. Ancak dikkatli kullanmakta fayda var çok az bir miktar yeterli oluyor. Fazlasını cilde yedirmek oldukça zor oluyor. 

Yağlı ciltlerin özellikle çok seveceği hem mat görünüm sunan hem de altına baz uygulamak zorunda kalmayacağınız bir fondöten. Ayrıca pudra bitişli olduğundan pudra uygulamanıza da hiç gerek yok. Tam anlamıyla sür çık bir ürün :) 


Yukarıda gördüğünüz miktar aslında tüm yüze yetecek bir miktar ben bileğime fazla uygulamış oldum. Fondöten 30 ml ama bu miktara bakarak düşünürsek benim gibi fondöten canavarına bile 1 sene rahat yeter. 


El ile uygulayınca çok daha hızlı bütünleşiyor ama ben genelde sünger kullanıyorum. Akışkan bir yapısı olmadığı için sünger tarafından çok fazla emilmiyor fazlası cildinizde oluyor. 

11 saate kadar denedim ve parlama veya bozulma yapmadı. Altına baz, üstüne pudra uygulamadan rahatlıkla kullanıyorum.Tek sıkıntısı cildinizde ilk günkü kullanımlarda tabaka varmış hissi uyandırıyor alıştıktan sonra o histen de kurtuluyorsunuz. Yapısı bildiğimiz fondötenlere göre daha yoğun olduğu için maske hissi yaratabiliyor. Gözenek görünümünü de en aza indiren bu fondöteni Watsons mağazlarından alabilirsiniz. Özellikle indirimli dönemlerde alırsanız çok uygun fiyata temin edebilirsiniz. 




Yorumlar

  1. Cildim kuru olduğu için mat fondötenlerden uzak duruyorum ama denemek de istemiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Mat bitişli ama aydınlatıcı uygulayarak canlandırılabilir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder