Ojelik Nail Art Malzemeleri


Merhabalar, geçtiğimiz günlerde Ojelik ten mini bir paket aldım. Kendi küçük içindekiler çok büyüktü. Öyle mutlu oldum ki o güzelliklere hala kıyamayıp kullanamadıklarım var. 

İnstagramdan paylaştım bir de buradan paylaşmak istedim sizler için.. 


Güzel gönderileri böyleydi. Öncesinde benden 9 adet fotoğraf istediler ve sonra baktım kii tırnaklarımı eşim ve benim fotoğraflarım süsleyecek. Yakın çevremde görenler bayıldı güzelliklerine, tabi bende öyle ve hala kıyıp da kullanmadım onları :) 

Ayrıca kalpli ve elmaslı sticker göndermişler kalpli olanı denedim. Ve fotoğrafı için aşağıya inebilirsiniz. 


Nasıl güzel olmuş ama değil mi :) 3 4 gün silemedim, her gittiğim yerde soru tırnaklarımdı :) Kasada kasiyerler, satış elemanları hep tırnaklarımı sordu. 


Bu su transferli stickerları sadece Ojelik üretiyor Türkiye'de.. En güzel anlarınızı tırnaklarınıza taşımak isterseniz hiç beklemeyin bence :) 

 Hem güvenilir bir siteleri var hemde oldukça ilgili yetkilileri var. Nailart meraklıları için maden gibi bir site, kadife tozları, stickerlar, ojeler, baskı setleri vs. aradığınız herşeyi bulabileceğiniz yüzlerce çeşit bulunan bir site :) Benim şahsen bir alışveriş listem oluştu kafamda sizde benim gibi nailarta meraklıysanız bence kesinlikle kaçırmamalısınız. 

Hatta şu sayfadaki desen stickerlarını bence incelemelisiniz. 

Yazının devamı yakında gelecek, anlat anlat bitmez bu sitedeki güzellikler :) 




Yorumlar