Farmasi Quick Dry Oje

Merhabalar, ben ne kadar rengarenk ojeleri sevsem de eşimde tam bir kırmızı oje delisi :) Diğer ojelerin renklerini renkten bile saymıyor bu sebeple kendi sevdiklerimi sürsem de zaman zaman eşimin sevdiği rengi de sürüyorum ama bende her kırmızıyı sevmem. Ancak yeni keşfettiğim Farmasi'nin kırmızı ojesini çok sevdim. Benim gibi kırmızının her rengini sevmeyenlere göstermek istedim. 



Ne kadar güzel duruyor değil mi ? Kullandığım dönem boyunca tırnaklarımı gören herkes tarafından numarası soruldu. Buradan da söylemiş olayım 514 numara :) 

Hızlı kurumasını ve 1 haftaya kadar üzerine top coat uygulamadan dahi kullanılmasını çok sevdim. Fiyatı tam hatırlamıyorum ama fiyat performansına göre oldukça iyi bir oje. Hem minik zaten seyahatlerde çok kullanışlı olur :) 


Yorumlar