Gratis'ten Gelen Güzellik Paketi

Merhabalar, geçenlerde Gratis ten güzel bir paket aldım. Özellikle çok severek kullandığım Himalaya ürünlerinin tanımadığı ürünlerini gönderdikleri için çok daha fazla mutlu oldum. 


Yüz temizleme köpüğü, yüz yıkama jeli ve yüz peelingi.. Daha önce yüz yıkama jelinin küçüğünü kullanmıştım ve sevmiştim ama tam boyunu deneyimleyecek olmak çok daha heyecanlı :) 

Himalaya ürünlerinin bitkisel olmasıyla özellikle çok sık tercih ettiğim bir firma zaten.. Ancak sevdiğim ürünlerini maalesef Gratis reyonlarında bulamıyorum. Özellikle Neem maskesi siyah nokta ve cilt temizliğinde oldukça etkili olmuştu ve bittiğinden beri hiçbir yerde bulamadım. Eğer denk gelirseniz bence şans verin. Biraz kötü bir kokusu var ama cilt temizliğini güzel yapıyor gerçekten. Kokunun sebebi içeriğinin bitkisel olması ve temiz içerik sevenlerin severek kullanacağı bir ürün olduğuna inanıyorum. 

Bu birbirinden güzel ürünleri deneyimleyip Gratis in Güzelbakkendine sitesinde yorumlarımı paylaşacağım. Şimdilik hoşçakalın..



Yorumlar

Yorum Gönder