Berilikomuzu Gördükk :)

Merhabalar, çok isterdim sevgili kızımın boy boy ultrason fotoğraflarını sizlerle paylaşmayı ancak ne yazık ki biz bile görüntüden zar zor seçiyoruz çünkü küçük hanım bize yüzünü göstermemek adına ayaklarıyla bile yüzünü kapatıyor. Sevgili doktorum onu dürtüyor ama yine de yüzünü açmıyor. Neyse ki cinsiyetiyle ilgili bir sorunumuz yok :) Tekrar tekrar bakıyoruz hala kııızz :) 


Dün kızımızı gördük :) Benim suratımın yarısı var malumunuz kilo arttıkça yanaklar doldukça fotoğraflarda boy gösterme isteğim azalıyor. 

Beril maalesef ters dönmüş, hep kafası aşağıda olan kızım yukarıya çıkmış ve hiç fark etmedim bunu :) Ama bu kadar debelenmelerin sebebi buymuş demek ki . Eli sandığım minik ayaklarıyla tekmeliyormuş meğer beni :) Doktorum bir hareket gösterdi onu yaparak dönmesini sağlayacağız bildiğiniz gibi asla ve asla sezeryan istemiyorum. Tek tercihim suda doğum :) 

Doğum eğitiminden sonra doktorum sordu hala suda doğum mu diye :) Tabiki hem benim hem bebeğim için en sağlıklısı o :) İnşallah bir sıkıntı olmazda suda doğum hikayemi paylaşırım burada :) 

Keyfi çok yerindeydi tosun olmuş iyice ve yeni bir şeyler yediğim için yalanıyordu çok güldük o haline.. Bir de ayağını uzattı bize minicik ayaklarını ısırasım geldi, doğduğunda zaten bol bol ısıracağım ama şimdiden içim kıpır kıpır oldu. 

Kızımıza son 2 ay :) Çok çok heyecanlıyım hiç korkmuyorum çünkü herşey çok güzel olacak :) 

Yorumlar

  1. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım :)doktorun gösterdiği o hareketi çok merak ettim inşallah döner :)

    YanıtlaSil
  2. Amiiin inşallah 🙏 Secde pozisyonunda 5 dakika bekle dedi ☺️ İnşallah döner suda doğum yapmayı çok istiyorum 🙏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder