Ojelik Kişiye Özel Su Transferi

Merhabalar, bir süre önce ojelik ten minik ama içeriği muhteşem bir paket almıştım. Ve en çok da içlerinde kişiye özel su transferini beğenmiştim ama güzelliklerinden tüm yakın çevreme gösterip kullanmaya kıyamamıştım. Sonunda kıydım veee işte güzellik karşınızda :) 


İlk denemem müthiş olmadı tabiki ama bir sonrakileri doktorum böyle şeyleri çok sevdiği için onun yanına giderken uygulayacağım ve instagramdan takipte olursanız oradan mutlaka paylaşacağım. Ve muhtemelen çok daha güzel uygularım. İşin üstadı Ojecem in videosunu izleyerek uyguladım ürünü ve çok kolay aslında uygulamak. Youtube da ojecem su transferi yazarsanız nasıl uygulandığını bulursunuz. 

Aşağıda Ojecem'in örnek videosunu bulabilirsiniz.





Üzerine top coat uyguladım ve 5. gün hala tırnaklarımda sorunsuz duruyordu. Uçlardan açılmanın sebebi benim çok iyi uygulamamış olmam ve törpülerken fazla kaçırmam. Yani ojeden daha kullanışlı ve başarılı :) 



ojelik te bir sürü nailart malzemesi ve stickerları var. Eğer sizde yukarıdaki gibi kişiye özel su transferi yaptırmak isterseniz sitelerinden iletişim kısmından ulaşabilirsiniz. Ya da  İnstagram adreslerinden dm den yazabilirsiniz. Biz eşimle Beril doğduktan sonra yaptırmak istiyoruz, benim gibi kişiye özel ürünleri seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim :) 

Yorumlar