Farmasi Alışverişim

Merhabalar, uzun zamandır ihtiyaç dışı alışveriş yapmıyorum. Sebebi malum satış hesabı açtım ki elimdeki fazla ürünleri eritmeye çalışıyorum. Ve genelde güncel tutmaya çalışıyorum ki kızımın odasında yer açmaya çalışıyorum malum eşyaları gelecek az kaldı kavuşmamıza :) 


Ancak geçenlerde Farmasi yöneticim aradı ve üyeliğimin aktif olmadığını iptal olduğunu söyledi. Tekrar sipariş vermen gerektiğini söyleyince bende özellikle indirimde olan ve eşimin saçına iyi gelen şampuanları attım sepete ve geldi evime :) Farmasi'nin en sevdiğim özelliği ise her siparişte size ekstra hediye göndermesi. 

Farmasi hem Türk markası hem içerikleri temiz gönül rahatlığıyla kullanıyorum ve bir çok üründe eşime çok iyi geliyor. Bu arada yeni siparişler verdim ve satış hesabıma da ekleyeceğim. Farmasi ürünleri bir çok insan tarafından sevildi bende gerçekten çok severek kullanıyorum ürünlerini :) 



Yorumlar