500. Yazı

Merhabalar, 500. yazım ile karşınızdayım. Zaman çabuk geçmiş, 2 yıla 500 yazı sığdırmışım. Aslında gün bazında baktığında oldukça az ama hayatın akışına bakınca öyle değil aslında :) 

Kozmetik bloguydum ancak artık kozmetik dışı yazılarım ve paylaşımlarım da olunca yaşam bloguna döndüğümü fark ettim. Hamilelik, kilo verme serüveni falan derken oldukça hareketli bir yılın ardından tarzım oldukça değişmiş. Şimdilerde ise ne yazmak istersem onu yazıyorum. 

Bundan sonra da herhalde kızımın doğumu ile yazılar daha da seyrekleşir ve kozmetik blogundan daha da uzaklaşıp, artık bebek bakımı, doğum vs gibi daha farklı konularda yazarım. 

Bu arada ben her mesaja itina ile cevap verenlerdenim. Beni tüm sosyal medyadan bulacağınız adreslerimi buradan da sizlerle paylaşmak istiyorum.

Snapchat; Yesimdedi
İnstagram; yesimdedi 
Satış hesabım; yesimdedisatis
Twitter; yesimcetn
Facebook sayfam; Yesimdedi
Mail adresim; Yesimdde@gmail.com

Bugüne kadar verdiğiniz desteklerden dolayı teşekkür ederim. Umarım sizler için faydalı bilgiler paylaşıyorumdur. Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar

Yorum Gönder