#Sibelvetolunayilebaharyemegi Etkinliği Ve Sponsorları #1

Merhabalar, geçtiğimiz haftasonu güzel 2 insan pastacaddesi ve sibelintarifdefteri in Bahar yemeği etkinliğine katıldım. Detayları İnstagram ve Snapchat'ten sizlerle paylaştım ama anlat anlat bitmez güzellikte keyifli bir gündü. Şimdi gelelim detaylara; ilk olarak etkinliğimize ev sahipliği yapan mekan Harvey Nichols Mag Lounge tı. Kesinlikle muhteşem bir mekandı. Bizimle öyle güzel ilgilendiler ki ev sahiplikleri için tekrar çok teşekkür ederiz..


Fotoğraf makinemin gölgesi baltalasa da fotoğrafı mis gibi kokulu taşlı kitap ayracını göstermesem olmazdı. Bileklikler ve kitap ayracı Ev sahibelerimizin el emeği göz nuru.. Hepsi çok kıymetli ama bunların yeri bir başka oldu bende.. Güzel insanlar emeklerinize sağlık.. 



Özenle hazırlanmış ve oldukça lezzetli menümüz bu şekildeydi. Özellikle Profiterol inanılmaz lezzetliydi :) Beriliko bile taklalar attı içeride : ) 

Ayrıca menü ve isimliklerimiz sibelintarifdefteri nin el emeği göz nuru :) Valla hayran kaldım, muhteşem olmuş, ellerine sağlık tekrar..



Bir de tadına doyamadığım bu salata :) Hamileliğimin başından beri çok az salata tüketiyorum ama bulunca da acımıyorum yani :) Bir de lezzetli olunca tamamdır :)


Sponsorlarmızın arasında interaktifdiyet te vardı. Ve temsilen sevgili pastacaddesi nin de inanılmaz kilo veriş süresinin mimar sevgili Merve Hanım da bizlerleydi ve ufak bir söyleşi bile yaptık. Ayrıca çekilişle 2 kişiye diyetisyen desteği verildi :) Tabiki o kişi ben değilim benim hala 2 ay tosunluğun zirvesine ulaşmam lazım :) Ama Merve Hanım oldukça tatlı hoş sohbeti olan ve inanılmaz pozitif enerji dağıtan bir diyetisyen bence :) 


Sonra bir ara bu karelerin çekimi için sakin kaldık. Solda gördüğünüz yuvarlanmış Yeşim benim korkmayın :) 


Baktım herkes fotoğraf çekme işinde, eee Beriliko içeriden dürtüyor beni bu güzelliklerden yesene diye :) Ufacık bir izin alarak bir kaç taneyi dayanamadan yemiş olabilirim :) Hem taze hem lezzetli kekleri çikolata kaplı truffları görünce Yeşim durur mu :) 

Bildiğiniz gibi artık hastanelere çiçek alınmıyor özellikle doğumlarda hiç olmuyor. Bunun yerine tatlimo.com un sitesine ışınlanarak bir çikolata buketi gönderebilirsiniz annelerin ağzı tatlansın :) Benden söylemesi çok hayır duası alırsınız hem taze hem de çok lezzetli ürünleri :) 


Bakınız yukarıdaki 3 boşluk midemdeydi. En güzel kareyi yakalamak isterken her seferinde eksilttim. tatlimocom un  İnstagram sayfasından da güzellikleri inceleyebilirsiniz. 


Bu güzellikleri görünce içimdeki pasta, kek yapma aşkı depreşti :) Çikolatalarının yarısını yemiş olabilirim ama yine de denemelerimi mutlaka paylaşacağım. Bunlar ve daha güzellerini pastamalzemeleriankarapastacim den temin edebilirsiniz. 


tugbakuruyemis in ürünlerini daha önce katıldığım bir etkinlikte deneyimleme şansını elde etmiştim.  İlk belirtmem gereken kahvesi süper. Sanki taze çekilmiş gibi lezzetli ve gerçekten taze :) Özellikle narlı lokumlarına bayılıyorum. Hala denemediyseniz geç kalmışsınızdır. 


tazekuru yine daha önce deneyimlediğim bir lezzet daha.. Özellikle karpuzu ikram ettiğim herkes çok şaşırmıştı kimse daha önce karpuz kurusu görmemiş ki bende görmemiştim. Özellikle çilek ve elma kurusuna bayıldım. Açlık krizine girdiğimde alıyorum bir paketi yiyorum hem sağlıklı hem güvenilir hem de çok lezzetli :) 


otaci firması da sponsorlarımızdan biriydi. Sample ları eşimle paylaşacağız kuru kepekli saçlar için olanlar onun :) Yapılandırıcı olanlar benim :) Vee el kremi benim stoklarımda vardı 2. si geldi. Özellikle el kremini çok merak ediyorum. 


Ve bu minnak sabun ve pastil i ile bizlerleydi. Limonlu zeytinyağlı sabunu denemeye başladım bile :) 


Konuşma balonlarımız ise yine bayan yetenek girlafikir in el emeği :) Ellerine sağlık bayıldım hepsine :) 


Evet bu güzel günün kısaca özeti ve sponsorların bir kısmı bunlardı.Sizleri sıkmamak adına böldüm ve bir sonraki yazıda görüşmek üzere.. Anlat anlat bitmez güzellikte bu gün için tekrar teşekkür ederim :) 














Yorumlar

  1. Yeşimciğim, etkinliğimiz seninle ve Beriliko ile daha da güzelleşti, iyi ki geldiniz, çok öpüyorum seni, Berilikoyu da öpüp koklamayı sabırsızlıkla bekliyorum 😊

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim. Sizin gibi güzel insanların içinde bulunduğu tüm etkinlikler şahane :) Beriliko da heyecanla sizi bekliyor eminim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder