Essence Pure Skin S.O.S Sivilce Kurutucu

Merhabalar,Essence cilt bakım serisin çıkarınca koş koşa aldım ve uzun zamandır da deniyorum.Normalde ben tarçın limon maskesini uyguluyorum ve sorunsuzca kurtuluyorum.Ancak biliyorsunuz meraklı bir yapım var.Son dönemlerde yüzümde oluşan sivilcelere tarçın limon maskesi yapmadım ve bu ürünü denedim.Bakalım sonuç ne ?
Sivilcelere karşı oldukça etkili acil yardım değil.Yani evet sivilceleri kuruttu ama 2 3 gün sürdü.Çift fazlı olması çalkalamadan kullanamayacağımız anlamına geliyor.Oje gibi kullanımı.Sivilcelerin üzerine sürüyorsunuz.
Değişik bir kokusu var.İçeriğindeki alkol kokusu sanırım.Ama rahatsız edici bir koku değil.Sivilcelerinize sürüp uykuya dalıyorsunuz ve sivilceler küçülüyor zamanla yok oluyor.Ben belki de oje gibi olmasından dolayı sevdim.Bilmiyorum ama kullanmaya devam edeceğim.
Eşimin de boynunda sivilce çıkmıştı ve sivilcesinin üzerine uyguladık ertesi gün oldukça küçülmüştü sivilce.Sanırım herkes de aynı etkiyi göstermiyor.
%65 izopropil sanırım kokuyu açıklıyor :) 
Gratis'lerde bulunabilecek ürünün fiyatı 10.90 TL civarıydı.
Fırsat verilebilecek bir ürün.
Şimdilik hoşçakalın bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)

Yorumlar