Nailart Çalışmalarım

Merhabalar,İnstagramda takip edenler bilir son dönemlerde nailart çalışmaları içerisindeyim.Çok eğleniyorum.Saatlerce üşenmeden onlarla uğraşıyorum.Bakalım son dönemlerde nailart çalışmalarım ne durumda :)

Ebru çalışmalarım :) Suyun üzerinde donduruyorum.Kağıt oje oluyor.Sonra istediğim deseni keserek yapıştırıyorum.Çok uğraştırıyor,ama çok eğlenceli.Kesinlikle tavsiye ederim.
Ama burada püf nokta ojelerin iyi açılması.Yoksa su yüzeyinde donup kalıyor.Benim çok fazla ojem var.Hepsini de en az 1 kere kullanmışımdır.Aralarında kalınlaşanlar da var tabi.Ama kullanmadan önce içine kalyon oje inceltici damlatıyorum veee eski haline dönüyor.Hala yazısını okumayan varsa buyurun.
Buyurun sonuç buydu :) Kenarları temizleme konusunda çok başarısızım :/ Onun için kusura bakmayın lütfen.Bir gün onu da mutlaka öğreneceğim.
Bu da bir diğer beğendiklerimden.Alix in bu ojesini çok sevdim.Pritt Sim glitter aslında farklı bir amaç için kullanılıyor ama ben onu nailart çalışmalarıma alet ediyorum.
Bu da bir diğer Ebru sanatı uygulamalarımdan :) Pembe kırmızı çalışmayı seviyorum.Son dönemlerde pembe rengine çok daha içim ısınmaya başladı.
Bu da diğer elim,aynı gün çalışmalarım.Hata yapa yapa öğreneceğim :) 
Bu ojenin rengine,yapısına bayıldım resmen :) Silmeye kıyamadığım için farklı bir desen uyguladım üzerine o da aşağıda :) 
İşte buuu :) Çok sevdim ben bunu da :) Watsons'tan aldığım ince bantlarla yaptım.Onlarında ayrıca yazısını yazacağım.
Şimdilik çalışmalarım bu kadar.Devamı tabiki gelecek...
Hoşçakalın,bir sonraki yazıda görüşmek üzere..
Bu arada İnstagram hesabım:yesimdedi
Facebook sayfam:yesimdedi

Yorumlar