İnstagram Günlükleri #4

Merhabalar,yine üşüdüğüm günlerden birindeyiz.Henüz dışarıya çıkmadım sanırım dışarısı daha iyi ama ben üşüyorum.Sanırım nezle olacağım.Zaten bu aralar nezle olmasam şaşırırdım :) Mevsim geçişlerinde mutlaka nezle olmalıyım,artık gelenek haline geldi.
Neyse geç kalmış olduğum İnstagram günlükleri yazıma hoşgeldiniiiizzz :) Çok fazla şey paylaşmışım kaçırdığım zamanda o yüzden sizleri sıkmamak adına seçerek paylaşacağım.
Biliyorsunuz Orta Avrupa turuyla balayı yaptık.Güzel ve eğlenceliydi.Tabi tur sonunda hala kendime gelemedim,ama tur sabahı neşemi görüyorsunuz :)
Meraktan ölürdüm almasaydım.Heryerde bloggerların deli gibi övdüğü ürünler.En yakın zamanda kullanamaya başlayacağım :) 
H&M cicilerim.Türkiye'de olup olmadıklarını bilmiyorum ama benim her biri çok hoşuma gitti.Aslında tüm reyonu almak isterdim ama elimden bu kadarı geldi :) 
Av köşkü dönüşü yolda makyaj çalışmalarım :) 
Aynalı ve ışıklı lipgloss'um sayesinde güzellik heryerde :) 
Farmasi Tester denemelerim devam ediyor.Seyahatte çok büyük kolaylık oldular.Özellikle eşimin aşağı ağrıdığında at kestanesi balsamını kullandık ve gerçekten ağrısını kesti,rahatlattı.Tam boyunu alabiliriz.BB kremini zaten alacağım.Gerçekten çok başarılı.
Balayından bir kare.Arkamızda Belvedere sarayı :) 

Manufaktura :) Bayıldım tüm ürünlerine,ambalajları,kokuları harika.El kremini kullanıyorum şu an hatta bitmek üzere.Çok severek kullandım detaylarını yazacağım.Dİğer ürünlerininde başarılı olduğunu düşünüyorum.
Lancome Grandiose mascara.Çok merak ettiğim bir ürün daha.Deneyip göreceğiz :) 
Abim PTT 1.lig Analiz'de canlı yayında :) Dedikleri bana yabancı kalsa da hasret gideriyorum televizyondan :) 

Aylık düzenli aldığım dergilerden :) Çok severek okuyorum.Kozmetik dergileri özellikle yeni alacağım ürünlere öncülük ediyor :) 
Can sıkıntımı gidermek için başlamıştım.Nailart çılgınlığı kervanına katıldım bende :) Aslında ortaya güzel şeyler çıkarmak insanın hoşuna gidiyor.Canı sıkılanlara tavsiye :) 
Daha fazlası için tık tık .
İntagramda yesimdedi :) 
Güncel paylaşımlarımla sizleri bekliyorum :) 
Şimdilik hoşçakalın :)


Yorumlar